1000₺ Üzeri Ücretsiz Teslimat
1000₺ Üzeri Ücretsiz Teslimat
1000₺ Üzeri Ücretsiz Teslimat
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ 
1. TANIMLAR 
1.1. İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir: 
ALICI : Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek veya tüzel kişiyi, 
Aracı Taşıyıcı : Kargo, kurye firmaları/şirketleri 
Bakan : Ticaret Bakanı’nı, 
Bakanlık : Ticaret Bakanlığı’nı, 
Hizmet : Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusu, 
Kanun : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u, 
KVKK : 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 
SATICI : Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve Sözleşme’nin 2. maddesinde bilgileri bulunan gerçek ve/veya tüzel kişiyi, 
Site : https://stellium.tr/ adlı İnternet Sitesi 
Sipariş Veren : Bir mal veya hizmeti https://www.stellium.tr/ adlı internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden talep eden gerçek veya tüzel kişiyi, 
Sözleşme : SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu Sözleşme’yi, 
Taraflar : SATICI ve ALICI’yı, 
TÜKETİCİ : Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi, 
1Ürün veya Ürünler : Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü ürünleri, 
Veri Sorumlusu : Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi, 
Yönetmelik : Mesafeli SözleşmelerYönetmeliği’ni ifade eder. 
2. TARAFLAR 
2.1.SATICI 
Unvanı Göksu Baydan 
Adres Huzurevleri Mahallesi Yüzbaşı Şehit Serhat Sığınak Sokak Güleryüz Sitesi C blok Kat 2/ Çukurova/Adana 
Telefon (0540 ) 200 37 50  
İnternet Sitesi https://stellium.tr/ 
Ticaret Sicil No :225500 
2.2.ALICI 
Adı/Soyadı 
Adresi 
Firma Unvanı 
Fatura Adresi 
Telefon 
Eposta Adresi 
23. SÖZLEŞMENİN KONUSU 
3.1.İşbu Sözleşme 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. Taraflar işbu Sözleşme kapsamında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. 
3.2.İşbu Sözleşmenin konusunu gerçek veya tüzel kişi ALICI'nınSATICI’ya ait Site’de, Mal/Hizmet satışa sunan SATICI'ya ait Mal/Hizmetin satın alınmasına yönelik 
elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip Mal/Hizmetin 
satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, 
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik 
Yapılmasına Dair Yönetmelik hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi oluşturur. 
3.3.Mevzuat uyarınca aşağıdaki hizmet ve ürün satışları işbu Sözleşme’nin kapsamında değildir. 
a. Finansal hizmetler, 
b. Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar, 
c. Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı, 
d. Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler, 
e. Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya kazanımı, 
f. Konut kiralama, 
g. Paket turlar, 
h. Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya değişimi, 
i. Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi, 
j. Yolcu taşıma hizmetleri, 
k. l. Malların montaj, bakım ve onarımı, Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler. 3m. Kısa mesaj aracılığıyla kurulan ve eş zamanlı olarak tamamen ifa edilen abonelik içermeyen katma değerli elektronik haberleşme Hizmetleri ile 23/6/1983 tarihli ve 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamındaki bağışlar ve kamu kurumlarınca sunulan katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri. 
3.4.İşbu sözleşmenin konusu, TÜKETİCİ’nin https://stellium.tr/ internet sitesinden, elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Bu hizmet perakende satış içindir. Toptan satış amaçlı siparişlerin Ön Bilgilendirme Formu ve/veya Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulmuş olsa bile, SATICI, söz konusu siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle iptal edilmesi hâlinde, TÜKETİCİ’ye ürünlerin bedeli işbu sözleşmedeki unsurlar doğrultusunda SATICI tarafından iade edilir. Tacirler ile yapılan satış işlemleri için Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat geçerli değildir, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili mevzuat uygulanacaktır. 
3.5.SATICI’nın internet sitesinde bulunan ürünler ile ilgili taahhütleri, stok, tedarik süreci ile sınırlı olup, aşağıda yer alan hususların gerçekleşmesi hâlinde sipariş iptali ve bedel iadesi gerçekleşecektir. SATICI stoklarındabulunduğu sürece internet sitesinde belirtilen fiyat ve özelliklerdeki satışa arz edilmiş ürünü tedarik etmeyi taahhüt etmektedir. 
3.6.Ancak Sistem ya da internette oluşacak gecikmeler ya da Müşteri’nin alışveriş yapması aşamalarında ortaya çıkacak gecikme ve sair aksaklıklar ile mükerrer sipariş ya da son kalan stok ürünün farklı müşteriler tarafından aynı anda sipariş edilmesi veya stok ürünlerde meydana gelebilecek zayi ve benzeri gönderimi, ekonomik değeri etkileyen hâller veya stokta görünen ürünlerin sipariş sonrasında Tüketici’ye gönderilmesi öncesinde yapılan son muayenelerinde ayıp ya da benzeri ürünün Tüketici’ye gönderimini etkileyen haller veya yasal mevzuata aykırılık ve benzeri nedenler ile ürünün gönderilmesinin mümkün olamaması gibi hâllerin ortaya çıkması ve sair 
SATICI’dan kaynaklanmayan sebeplerle stok ile ilgili ortaya çıkacak hatalar ya da ürünün temin/teslim edilmemesi hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi durumunda Tüketici’ye bilgi verilerek sipariş iptal edilmek zorunda kalınacaktır. İşbu sebeplerle siparişin teslim edilmemesinden SATICI, sorumlu olmayacak, bu hususta herhangi bir yükümlülük altına sokulamayacak, sipariş bedelinin iptal ve iadesi dışında TÜKETİCİ’ye ekstra bir ayrıcalık sağlanmayacaktır. 
3.7.TÜKETİCİ, Ön Bilgilendirme Formu ile sözleşme kurulmadan önce bilgilendirildiğini ve Ön Bilgilendirme Formu’nda yer alan sözleşme bilgisi, sipariş bilgisi, satıcı bilgisi, teslim adresi, cayma hakkı, cayma hakkının kullanılmasının şartları, taşıma bedeli iadesi hâlinde TÜKETİCİ’nin sorumluluğuna ilişkin düzenlemeleri okumuş ve anlamıştır. 
4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER 
4.1.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE ÖDEME 
4.1.1. Satıcı Bilgileri 
Unvanı : Göksu Baydan 
Adresi : Huzurevleri Mahallesi Yüzbaşı Şehit Serhat Sığınak Sokak Güleryüz Sitesi C blok Kat 2/4  Çukurova/Adana 
Telefon : (0540) 200 37 50 
Satıcı E-posta : [email protected] 
4.1.2. Alıcı Bilgileri 
Teslim Edilecek Kişi : 
Teslimat Adresi : 
Telefon : 
Faks : 
E-posta/Kullanıcı 
Adı :
4.1.3. Sipariş Bilgileri, Ürün Bilgisi ve Sipariş Tutarı 
Ürün Açıklaması Adet Peşin Fiyatı Ara Toplam (KDV Dahil) 
Ürün 
Kargo Tutarı - 
Toplam 
Sipariş Tarihi 
Teslim Şekli Alıcıya Teslim 
54.1.4. Fatura Bilgileri 
Adı/Soyadı/Ticari Unvanı : 
Vergi Dairesi ve Vergi 
Kimlik Numarası 
: 
Adres : 
Telefon : 
Faks : 
E-posta/Kullanıcı Adı : 
Fatura Teslim : Fatura sipariş teslimatı sırasında teslimat adresine siparişle birlikte teslim edilecektir. İşbu sözleşme konusu Ürün Nitelikleri ve Teslim/Kargo Masrafları Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli, Ödeme Şekli, Teslim Adresi, Teslimat Şekli ve Teslimat(kargo) ücreti ile sair ürün nitelikleri, aşağıda belirtildiği gibidir.Ürün açıklamasında açık bir şekilde, Müşteri, işbu şartları ve mesafeli satış sözleşmesini onaylaması ile 27 Kasım 2014 Tarih, 29188 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin Cayma Hakkının İstisnaları Başlıklı 15. maddesinin “c ve ç” hükümleri gereği; Sözleşmeye konu ürünün niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan bir gıda ürünü olması; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacağını kabul eder. Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği’nin 23/1 maddesinde; “Ücretlendirmeye tabi plastik poşetlere yıl içinde uygulanacak taban ücret, piyasa koşulları ve ilgili sektör temsilcilerinden oluşan Ambalaj Komisyonunun önerisi dikkate alınarak Bakanlık tarafından belirlenir ve yıl boyunca geçerliliğini korur. Plastik poşetler için Bakanlıkça belirlenen fiyat tarifesinden farklı bir ücret uygulanamaz.” hükmü amirdir. Bu doğrultuda TÜKETİCİ siparişinin içeriğine göre kullanılacak olan poşet miktarının toplam tutarının kendisinden tahsil edileceğini kabul ve taahhüt eder.TÜKETİCİ, Siparişi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, ürün tartımından kaynaklanan fiyat farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca yansıtılabileceğini ve bu durumda bu tutarı SATICI’ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder. SATICI’dan alınan ürünlerde depozito uygulaması bulunmamaktadır. Üretici firmaların ayrıca depozito uygulaması yapması halinde sorumluluk üretici firmaya ait olup, SATICI sorumlu tutulamaz. Site üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. SATICI, söz konusu Sözleşme’nin site üzerinde, ALICI tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair onay almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılım ve internet sitesi altyapı düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür. 
4.2. ÖDEME ŞEKLİ 
4.2.1. KREDİ KARTI/BANKA KARTI İLE ÖDEME 
Satıcı’nın mağazasının internet sitesi üzerinden hizmet vermesi nedeniyle Tüketici 
ile Satıcı arasındaki sözleşme bedelinin ödenmesi BANKA KARTI ve KREDİ 
KARTI ile ödeme şekli ile mümkündür. 
Satıcı veya sağlayıcı, tüm geri ödemeleri, Yönetmeliğin 13. maddesinin üçüncü fıkrası 
hükmü saklı kalmak üzere tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir 
şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde 
yapmak zorundadır. Platform üzerinden kurulan mesafeli sözleşmelerde satıcı veya 
sağlayıcı adına bedel tahsil etmesi halinde, mal veya hizmetin tüketiciye teslim veya 
ifası sonrası bedelin satıcıya veya sağlayıcıya aktarıldığı durumlar hariç olmak üzere, 
aracı hizmet sağlayıcı bu yükümlülüğün yerine getirilmesinden satıcı veya sağlayıcı ile 
birlikte müteselsilen sorumludur. Ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması durumunda, 
23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu kapsamındaki 
kart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet sağlayıcı tarafından aktarılan 
tutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilinin kullanılabilir limitine tek seferde 
ilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasının ödemenin iadesini yapmaması veya 
geç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangi bir hukuki sorumluluğu 
bulunmamaktadır. 
Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması 
nedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri 
bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince 
faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındaki kredi kartı 
75. sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca, Kredili 
satış imkanının Bankalar tarafından sadece Banka Müşterisi olan TÜKETİCİ’ye 
sağlanması nedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili 
bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri 
gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındaki 
Anında/Mesafeli Alışveriş Kredisi Sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan 
ve taahhüt eder. Kredi verme ve detaylı ödeme planınızın oluşturulması Bankanız 
inisiyatifindedir. 
SATICI, ürün ile ilgili bilgileri, ürün bedellerini, ödeme şartlarını vade ve 
taksitlendirme, teslimat ve benzeri hususları, Müşteri/Tüketici tarafından sipariş 
verilmesinden sonra ya da önce değiştirme hakkına sahip olup, sipariş edilen ürüne 
herhangi bir etkisi olmayacaktır. TÜKETİCİ, ticari koşullar nedeniyle ortaya çıkacak 
SATICI tarafından gerçekleştirilecek, sipariş verilmeden önce veya sipariş verildikten 
sonra herhangi bir nedenle yapılacak indirim ve zamlara itiraz ya da bedel iadesi ya da 
kendisine ekstra bir ayrıcalık tanınması hususunda talep hakkı olmadığını, sipariş 
vermeden önce ya da siparişi verdikten sonrasında ürün ile ilgili ortaya çıkacak olumlu 
hususların işbu sözleşmede yer alan siparişe uygulanmasını talep edemeyeceğini, 
TÜKETİCİ siparişinin sadece ait olduğu ürün ve sipariş tarihindeki şartlar kapsamında 
değerlendirileceğini kabul ve taahhüt eder. 
4.2.2. HAVALE/EFT YOLUYLA ÖDEME 
Sözleşme, TÜKETİCİ’ninSATICI’nın bildirdiği banka hesap bilgilerine sözleşme 
bedelini EFT veya Havale yoluyla göndermesi ile kurulabilir. Sözleşme, sözleşme 
bedelinin Satıcı’nın hesabına geçtiği gün kurulmuş kabul edilir. Havale ya da EFT yolu 
ile yapılan ödemelerde SATICI’nın teslim borcu, ödemenin yapıldığı günden sonra 
gelen ilk iş gününde başlar. 
4.2.3. KAPIDA ÖDEME ŞEKLİ 
Sözleşme’nin kurulması aşamasında Satıcı’nın Kapıda Ödeme Şekli ile sözleşmenin 
kurulabileceğini bildirmesi hâlinde, Satıcı’nın anlaşmış olduğu Kargo firması 
aracılığıyla sözleşme bedeli tahsil edilecektir. Bu durumda, TÜKETİCİ, siparişte 
belirtilen sözleşme bedelini, kargo ücretini ve kargo firmasının Kapıda Ödeme Şekli 
için belirlediği güncel ek hizmet bedelini ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder. 
MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ 
5.1. TESLİM VE TAŞIMA MASRAFLARI 
8Paketleme, taşıma ve teslim masrafları TÜKETİCİ tarafından karşılanmakta olup, aksi 
SATICI tarafından belirtilmemiş ise ürün bedeline dahil değildir. Taşıma/teslim fiyatı 
sipariş toplam tutarına, ayrı bir şekilde faturada gösterilerek eklenmektedir. Teslimat, 
anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile veya SATICI tarafından belirlenen aracı taşıyıcı ile, 
TÜKETİCİ’nin yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Taşıma/teslim 
ücretinin ürün satış detayları ve fiyat kısmından kontrol edilmesi ve bedelin 
onaylanması halinde artık bu bedelin de kabul edilmiş sayılacağının bilinmesi 
gerekmektedir. Ürün bedeli ve teslimat ücretleri yukarıda belirtilmiş olup, bu belirtilen 
ücret dışında TÜKETİCİ’den herhangi bir taşıma bedeli talep ve tahsil edilmeyecektir. 
ANCAK; SİPARİŞ edilen ürün ile ilgili olarak, sipariş aşamasında ya da sipariş 
sonrasında meydana gelebilecek yasal değişiklikler ve sair sebepler ile ortaya çıkacak 
KDV artışı, ek vergilendirme, bandrol, harç tahakkuku ve sair Kamu Kurum ve 
Kuruluşlarına ödenmesi/iletilmesi gerekecek bedeller ile ilgili olarak mevzuat gereği 
meydana gelecek değişikliklerde, TÜKETİCİ lehine ve aleyhe olan hususların, SATICI 
tarafından uygulanması zaruri olup, bunlar nedeni ile ortaya çıkabilecek ek bedellerden 
TÜKETİCİ sorumlu olacaktır. Bu tür hallerde, SATICI tarafından ilgili hususların 
TÜKETİCİ’ye bildirimiyle birlikte, sipariş sevk öncesi ya da sevkiyat sonrasında bu 
sözleşmede ve yasal mevzuatta belirtilen İPTAL/CAYMA hakkını kullanabilecektir. 
23.08.2022 Tarih, 31932 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe giren 
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’in 11. 
Maddesinde yer alan “TÜKETİCİ, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının 
öngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarını 
geçmemek üzere iade masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim 
edilen malın Kanunun 8. maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye 
ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Tüketicinin talep etmesi halinde iade masrafı, 
kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından mahsup 
edilebilir” gereği, TÜKETİCİ, sözleşmeye konu olan ürünün teslim sonrası iade 
masraflarını karşılayacağını kabul eder. 
5.2.TESLİM YERİ 
Mal/hizmet, TÜKETİCİ’nin sipariş formunda, eğer sipariş formunda adres 
belirtilmemiş ise üye olurken belirtmiş olduğu adresinde, kendisine ya da kendisi ile 
birlikte ikamet eden kişilere ya da ürünün sipariş aşamasında ayrıca ismini belirtmiş 
kişiye ve adrese teslim edilecektir. Teslim hususunda detaylar yukarıda 4. maddede yer 
9almaktadır. TÜKETİCİ belirttiği adres bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Verilen 
bilgiler ile TÜKETİCİ’ye ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu 
bulunmamaktadır ve tüm sorumluluk TÜKETİCİ’ye aittir. 
Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması veya teslim yerinin kargo 
teslimat sınırları dışında olması hâllerinde, Alıcı’nın Ürün’ü Kargo Şirketi’nin Satıcı 
tarafından gönderilen şubesinden teslim alması gerekmektedir. 
İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik 
ürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar 
vb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olması 
sebebiyle ALICI’nın siparişi süresinde teslim almamasından kaynaklı ürünlerin 
bozulmasından SATICI sorumlu değildir. 
5.3.TAŞIMA 
Ürünün taşımasını yapacak Kargo Şirketi ve Kargo takip Numarası ayrıca TÜKETİCİ 
üyelik sayfasında yer alan siparişler hususundaki bölümde görülebilecek olup 
TÜKETİCİ teslimat adresi dahil ilgili hususları sipariş sonrası takip ve kontrol edeceğini 
beyan ve taahhüt eder. TÜKETİCİ’nin Site’ye üye olmadan alışveriş yapması hâlinde 
Tüketici’ye sipariş sırasında belirttiği iletişim adreslerinin tamamına veya yalnızca 
birine Kargo Takip Bilgileri iletilecektir. 
Sözleşme konusu ürün, kural olarak ve normal koşullarda Türkiye Cumhuriyeti sınırları 
için yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak şartı ile yerleşim yerinin uzaklığına bağlı 
olarak TÜKETİCİ’ye veya gösterdiği adresteki 3. kişi veya kuruluşa teslim edilir. 
TÜKETİCİ, Sitede yer alan teslimat sürelerinin tahmini süreler olduğunu kabul eder. 
Ancak mal/ürün/hizmetin 30 (otuz) günlük süre içerisinde TÜKETİCİ’ye 
ulaştırılamaması hâlinde TÜKETİCİ sözleşmeyi feshedebilir. 
SATICI, yasal süreleri taahhüt etmekte olup aracı taşıyıcının iş, işlem ve organizasyon 
sürecindeki aksaklıklar, deprem, sel, yangın, olağanüstü hâl ilan edilmesi ve sair mücbir 
sebepler nedeniyle SATICI teslimat sürelerinden sorumlu tutulmaz. 
Sözleşme konusu ürün, TÜKETİCİ’den başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise 
TÜKETİCİ/MÜŞTERİ, ürünün kendisine teslim edileceği 3. kişinin 
adı/soyadı/unvanı/adresi gibi bilgileri eksiksiz ve yazılı olarak SATICI’ya bildirmek 
zorundadır. Teslim anında TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ya da teslim alacak kişinin 
adresinde bulunmaması ya da bu kişilerin ürünün teslim almaması, ürünü kabul 
etmemesi durumunda dahi SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş 
olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ürünü geç teslim 
10almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden 
SATICI sorumlu değildir. Bu sebeplerle Site’den alınan ürünün/hizmetin SATICI’ya 
geri dönmesi veya taşıyıcı Kargo şirketinde kalması hâllerinde SATICI’nın 
sorumluluğu doğmayacak olup TÜKETİCİ, ürün/hizmetin yeniden gönderimi, iadesi ve 
neden olduğu diğer zarar ve masraflara ilişkin olarak kendisi sorumlu olacaktır. 
Satıcı Ürün’ü Kargo Şirketi aracılığı ile Alıcı’ya göndermekte ve teslim etmektedir. 
Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde Alıcı’nın Ürün’ü 
Kargo Şirketi’nin Satıcı tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması 
gerekmektedir. 
5.4.GÖZDEN GEÇİRME/MUAYENE YÜKÜMLÜLÜĞÜ/AYIP İHBARI 
TÜKETİCİ, sözleşme konusu mal/ürün/hizmeti teslim almadan önce, kendisine teslimi 
anında muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı, siparişe 
aykırı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayarak iade edecektir. Teslim alınan 
mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu, ürün ya da ambalajının hatasız olduğu kabul 
edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, TÜKETİCİ’ye 
aittir. 
Ancak kargo ambalajında hasar olmamasına rağmen, sipariş edilen ürünlerde hasar 
olduğu tespit edilmiş ise, Tüketici, 6098 Sayılı TBK m. 223 gereği ürünü gözden 
geçirmek ve Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici, Ürünler'i teslim aldığı anda 
kontrol etmek ve gördüğü ayıpları üç (3) gün içinde Satıcı'ya bildirmekle yükümlüdür. 
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin 
sözleşmeler, iade ve cayma hakkının istisnası olarak düzenlenmiş olup bu tip 
ürün/mal/hizmetlerde Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Buna ilişkin hükümler ve 
istisnalar, ilgili hükümler 6. Cayma Hakkı başlığı altında düzenlenmiştir. 
6. CAYMA HAKKI 
6.1.GENEL HÜKÜMLER 
TÜKETİCİ’nin, siparişin oluşturulmasını takiben hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk söz 
konusu olmaksızın CAYMA HAKKINI kullanması hususunda 
https://stellium.tr/ adresinde gerekli açıklama ve yönlendirme yapılmış olup 
Tüketici bu hususları incelemiş ve sipariş aşamasında CAYMA HAKKI BİLDİRİMİNİ 
okuyarak onay vermiştir. 
11Homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik ürünlerin perakende ticareti, glüten 
içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar vb. ile besin yönünden 
zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. ürünlerde Cayma Hakkının 
istisnası kapsamında olması nedeniyle Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Bu istisnalar 
dışındaki ürünlerde, cayma hakkının kullanılması 6.1. Genel Hükümler ve 6.2. Cayma 
Hakkı Süresi hükümlerine tabidir. 
6.2.CAYMA HAKKI SÜRESİ 
Tüketicinin Korunması Hakkında Mevzuat gereği TÜKETİCİ, Mesafeli Satış 
Sözleşmesi'nden 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai 
şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin 
sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise 
TÜKETİCİ’nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı 
gün başlar. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; 
a. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici 
tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, 
b. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından 
belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, 
c. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, 
tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim 
aldığı gün esas alınır. 
d. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı 
tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, 
e. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı tarafından 
belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, 
f. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, 
Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı 
gün esas alınır. 
Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya bu hakkın 
kullanıldığının; İnternet sitesi veya faks veya elektronik posta veya iadeli taahhütlü 
mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesinde belirtilen 
şartlar dairesinde kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne ait 
etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları bir 
arada gerçekleşmek üzere sanal mağazada belirtilen KARGO Şirketi aracılığı ile 
ücretsiz olarak iadesi yeterlidir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya 
12TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’ye teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargo 
teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin 
ulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içinde ürün bedelinin TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin 
banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka 
nezdinde gerekli iş ve işlemleri yapacaktır. 
6.3.CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI 
Cayma Hakkı Kullanılamayacak Mal/Hizmetler; TÜKETİCİ aşağıdaki şartlara 
sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz ve SATICI’dan talepte bulunamaz: 
a. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine 
ilişkin sözleşmeler. 
b. TÜKETİCİ’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan 
mallara ilişkin sözleşmeler. (Tüketici’ye özel imal edilen ya da satışa arzındaki 
durumu Tüketici talebine istinaden değiştirilen, kişiye özel uyarlanan ürünler) 
c. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI 
veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. 
d. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış 
olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine 
ilişkin sözleşmeler. 
e. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması 
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. 
f. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları 
açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar 
sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. 
g. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli 
yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. 
h. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİ’ye anında 
teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler. 
i. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ’nin onayı ile ifasına 
başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler. 
j. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, 
farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo 
etiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli 
bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul 
edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir 
137. 1 kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir 
şekilde SATICI’dan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından 
satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. 
k. Kullanımı ruhsat alımına tabi, özel plakaya sahip, satımına ÖTV ve sair özel 
vergiler ve harçlar tahakkuk eden motorlu taşıtlar TÜKETİCİ’ye özel ruhsat ve 
plaka ile gönderildiği ve satımı esnasında tahakkuk eden vergileri ve harçları 
ödendiği için ya da özel plaka/ruhsat ya da ÖTV ve sair vergiler/harçlara tabi 
olmasa dahi alımından sonra kullanılmış ve kilometre sayacı ilerlemiş motorlu 
taşıtlar cayma hakkı kullanımı ile iade edilemezler, satımlarından sonra garanti 
koşulları kapsamındadırlar. 
CAYMA HAKKININ KULLANILMASI HÂLİNDE BEDEL İADE PROSEDÜRÜ 
7.1.Tüketici, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ile 
iadesinde tutarına yer verilmesi hâlinde teslim masraflarını geçmemek üzere iade 
masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim edilen malın Kanunun 8. 
maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye ilişkin masraflardan 
sorumlu tutulamaz. Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına 
Dair Yönetmelik’te belirtilen hususlar gereği, tüketicinin talep etmesi halinde iade 
masrafı, kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından 
mahsup edilebilir. 
7.2.Sipariş edilen ürün kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne ait 
etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları bir 
arada gerçekleşmek üzere Cayma Hakkı kullanılabilir. 
7.3.TÜKETİCİ’nin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten 
itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dâhil olmak üzere 
tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. 
7.4.İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik 
ürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar 
vb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olması 
sebebiyle Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde yer alan Cayma Hakkının istisnası 
kapsamındadırSözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin istisna kapsamında olması 
nedeniyle bedel iadesi yapılmamaktadır. TÜKETİCİ, bu konuda bilgilendirildiğini 
kabul etmektedir. 
147.5. TÜKETİCİ'nin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün 
çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti ya da mahkeme kararları ile 
TÜKETİCİ’ye bedel iadesine karar verilen durumlarda, ödeme seçeneklerine ilişkin 
iade prosedürü aşağıda belirtildiği şekildedir. 
a. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü 
Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, TÜKETİCİ ürünü kaç taksit ile 
aldıysa Banka TÜKETİCİ’ye geri ödemesini aynı sayıda taksitle yapmakta olup bu 
hususta SATICI’nın herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. SATICI 
Bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından 
yapılan taksitli harcamaların TÜKETİCİ’nin kredi kartına iadesi durumunda, 
konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade 
tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. 
TÜKETİCİ’nin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile 
kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade olacak şekilde 
yansıyacak ve TÜKETİCİ, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri, satışın taksitleri 
bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitlerin sayısı kadar ay daha alacak 
ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi 
durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit 
para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyi 
muhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankaya nakden 
veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz 
prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ile 
SATICI sorumlu tutulamaz. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka'ya bedeli tek 
seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince 
yapılacaktır. 23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları 
Kanunu kapsamındaki kart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet 
sağlayıcı tarafından aktarılan tutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilinin 
kullanılabilir limitine tek seferde ilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasının 
ödemenin iadesini yapmaması veya geç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangi 
bir hukuki sorumluluğu bulunmamaktadır. KREDİ KARTI İLE ÖDEME başlıklı 
hükümler geçerlidir. 
TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder. 
Sözleşmenin ve dolayısı ile siparişin onayı bu şartların kabulü şeklinde yorumlanır. 
b. Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü İade 
158. TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiği hesaba 
(hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) 
havale ve EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek 
seferde geri öder. Havale/EFT yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda 
SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit para ile 
doğrudan/elden ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda 
iadeyi muhatap Bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankaya 
nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış 
olduğumuz prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması 
sebebi ile SATICI sorumlu tutulamaz. 
c. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder. 
Alışveriş Kredisi ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü 
İade, TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiği 
hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması 
şarttır) havale ve/veya EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinin 
tamamını tek seferde geri öder. Kredi yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi 
durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit 
para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyi 
muhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden 
veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz 
prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ile 
SATICI sorumlu tutulamaz. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini 
kabul ve taahhüt eder. 
TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI TÜKETİCİ 
8.1.TÜKETİCİ, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart 
sahibi Bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz 
ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili Banka hukuki yollara 
başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini TÜKETİCİ’den talep edebilir ve 
her koşulda TÜKETİCİ’nin borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, TÜKETİCİ, 
borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul 
eder. 
8.2.Tüketici, Satıcı tarafından teslim edilmek üzere kendisine gönderilen sağlam ve eksiksiz 
siparişi almaktan imtina ederse, süresinde teslim almazsa, siparişin Satıcı’ya geri 
dönmesi hâlinde, Tüketici’nin kusurlu olması nedeniyle Tüketici’ye bir bedel iadesi 
16yapılmayacaktır. Tüketici’nin bedel iadesine veya ürün teslimine ilişkin ayrıca bir 
talebinin bulunması hâlinde, Satıcı, yeniden kargo teslimat bedeli talep edebilecektir. 
9. ANLAŞMAZLIKLAR VE YETKİLİ MAHKEMELER 
9.1.Tüketici Siparişe ilişkin herhangi bir konuda şikayetinin olması halinde yukarıda 
belirtilen iletişim bilgileri veya https://stellium.tr/ internet sitesinde 
belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya ulaşarak şikayetini iletebilecektir. 
9.2.İşbu 19 (ondokuz) sayfalık Sözleşme, Alıcı tarafından siparişin tamamlanması ile kabul 
edilmiş sayılır. 
9.3.İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda TÜKETİCİ doğrudan yerleşim yerinin 
bulunduğu veya TÜKETİCİ işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veya 
Tüketici Mahkemesi yetkilidir. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık 
ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tarafların İcra ve İflas Kanunundaki hakları 
saklı kalmak kaydıyla; 2025 yılı itibarıyla değeri 149.000,00 Türk Lirasının altında 
bulunan uyuşmazlıklarda il veya ilçe Tüketici Hakem Heyetlerine başvuru zorunludur. 
Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuru 
yapılamaz. TÜKETİCİ, başvuru sırasında parasal sınırlar ve başvuru şartları konusunda 
kendisi sorumlu olup SATICI’nın hatalı başvurular nedeniyle sorumluluğu 
doğmayacaktır. 
9.4.https://stellium.tr/ sitesinde yer alan Ürün ile ilgili açıklamalar ve alışveriş 
hususundaki bilgilendirmeler, TÜKETİCİ tarafından onay verilen taraflar arasındaki 
sözleşmeler, Ön bilgilendirme formu, Cayma Hakkı Bilgilendirmesi, Ürün Faturası, 
irsaliye, kargo teslim fişleri, banka kayıtları ve sair ticari kayıtlar geçerli delil ve iş bu 
sözleşmenin ayrılmaz ekleri olarak kabul edilmiştir. 
9.5.İşbu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın 
çözümünde SATICI kayıtları (muhasebe defterleri, fatura, fiş, yazışmalar, bilgisayar- 
ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur. Taraflar, 
Sözleşme'nin uygulanmasından ve yorumundan doğan ihtilaflarda mevzuat 
çerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI ve SATICI’nın ikametgâhının 
bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Hakem Heyeti’ni aşan durumlarda 
ALICI'nın ve SATICI'nın Tüketici Mahkemeleri yetkili olacağını kabul etmiştir. 
10. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ 
VE İLETİŞİM İZNİ 
1710.1. TÜKETİCİ, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuat 
uyarınca her zaman iptal etme hakkı olduğunu bilerek aşağıda yer alan hususları kabul 
ve beyan eder. 
10.2. Tüketici’ye ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; sipariş 
almak, Ürün/Hizmet’i sunmak, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini 
gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- Ürün/Hizmet hakkında pazarlama 
faaliyetlerinde kullanılmak, Tüketici’ye ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin 
yönetimi ve sürdürülmesi ile Tüketici ile Satıcı arasında kurulan Sözleşme ve sair 
sözleşmelerin ifası amacıyla ve üçüncü kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer 
işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri işlenebilir. 
10.3. SATICI tarafından halen satışı yapılan ve ileride satışı yapılacak ürünler ile ilgili 
özel indirim ve kampanyalar ile çeşitli ürün/hizmet ve aktiviteler ile ilgili 
tanıtım/pazarlama/ticari faaliyetler kapsamında; SATICI’dan, tarafıma SMS 
gönderilmesine, e-posta/e-mail gönderilmesine, telefon ve sesli Mesaj yolu ile 
ulaşmasına, arama yapmasına onay veriyorum/muvafakat ediyorum. 
10.4. E-posta ve/veya telefon aracılığıyla SATICI’nın tarafımla iletişime geçmesine 
ilişkin izin/rıza/muvafakatimi geri almak istemem hâlinde, İleti Yönetim Sistemi’ne 
giriş yapmak suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğimi; SATICI’ya başvurarak 
iletişim izinlerini geri aldığımı bildirmek suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğim 
hususunda ilgili metni okudum, anladım, bilgilendirildim. 
10.5. SATICI tarafından, üye olurken, alışveriş yaptığımda ya da sair herhangi bir 
şekilde tarafımdan vermiş olduğum kişisel verilerimin, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin 
Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında işlenmesine (kaydedilmesi, depolanması, 
muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, 
devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının 
engellenmesi, anonimleştirme, imha etme gibi veriler üzerinde yasal mevzuat ile sınırlı 
olmak üzere gerçekleştirilen her türlü işleme) onay veriyorum/muvafakat ediyorum. 
10.6. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin tarafı olmakla birlikte, SATICI’yla 
paylaştığım kişisel verilerimin KVKK’da belirtilen şartlara uygun olarak işleneceğini 
ve bu kişisel verilerimin silinmesi, yok edilmesi, anonim hale getirilmesi hususunda 
Veri Sorumlusu’na KVKK’da gösterilen usullere uygun talepte bulunduğumda 
talebimin 30 (otuz) gün içerisinde cevaplanacağına ilişkin husus SATICI tarafından 
garanti edilmiştir. 
1810.7. TÜKETİCİ tarafından verilen izinlerin geri alınması Üye/Müşteri; İşbu 
izin/muvafakatname kapsamında, SATICI’ya 
verdiği izin/onay/muvafakatleri kısmen ya da tamamı ile iptal etmek, bilgilerinin 
silinmesi, yok edilmesi, anonim hâle getirilmesini talep etmesi durumunda; Veri 
Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun bir şekilde 
başvurusunu ve zorunlu evrakları e-posta [email protected] adresine talebini 
içeren bir e-posta gönderebilir veya https://stellium.tr/ adresinde mevcut 
linki kullanabilir ve başvuruya istinaden talep doğrultusunda işlem gerçekleştirilecektir. 
11. YÜRÜRLÜK 
Bu sözleşme, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, 
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygun 
şekilde düzenlenmiştir. İşbu sözleşme, Satıcı’nın Alıcı ile 
yaptığı sözleşme ilişkilerinde yürürlük kazanmıştır. Mevzuat değişikliklerinin mevcut 
olması durumlarında Satıcı’nın Sözleşme’nin koşullarında değişiklik yapma haklı saklıdır.