STELLIUM

İncili Tütsülük 1 adet Palo Santo Tütsülük

İngiliz Tuzu (Epsom Tuzu) , Magnezyum Sülfat , Katkısız 250 grX2 adet (500 gr)

STELLIUM

İngiliz Tuzu (Epsom Tuzu) , Magnezyum Sülfat , Katkısız 250 grX2 adet (500 gr)

İngiliz Tuzu (Epsom Tuzu) , Magnezyum Sülfat , Katkısız 250 gr

STELLIUM

İngiliz Tuzu (Epsom Tuzu) , Magnezyum Sülfat , Katkısız 250 gr

STELLIUM

Üzerlik Otu Nazar Arınma Tütsü Doğal Tütsü - Büyük Boy

Çam Terebentin Uçucu Yağı 10 ml (%100 Doğal)-Pine Turbentine Essential Oil

STELLIUM

Çam Terebentin Uçucu Yağı 10 ml (%100 Doğal)-Pine Turbentine Essential Oil

Ylang Ylang Uçucu Yağı 10 ml (%100 DOĞAL)- Ylang Ylang Essential Oil- Yeni Yıl Hediye

STELLIUM

Ylang Ylang Uçucu Yağı 10 ml (%100 DOĞAL)- Ylang Ylang Essential Oil- Yeni Yıl Hediye

Yasemin Uçucu Yağı- %100 Saf ve Doğal-Yasemin Çiçeği Yağı

STELLIUM

Yasemin Uçucu Yağı- %100 Saf ve Doğal-Yasemin Çiçeği Yağı

Tükendi
Çuha Çiçeği Yağı %100 Saf ve Doğal 30 Ml Soğuk Sıkım

STELLIUM

Çuha Çiçeği Yağı %100 Saf ve Doğal 30 Ml Soğuk Sıkım

Üzüm Çekirdeği Yağı 30 ml Soğuk Sıkım (%100 DOĞAL)-Grape Seed Oil Antiage

STELLIUM

Üzüm Çekirdeği Yağı 30 ml Soğuk Sıkım (%100 DOĞAL)-Grape Seed Oil Antiage

Çay Ağacı Uçucu Yağı 10 ml(%100 Doğal) - Tea Tree Essential Oil

STELLIUM

Çay Ağacı Uçucu Yağı 10 ml(%100 Doğal) - Tea Tree Essential Oil

Tarçın Uçucu Yağı- %100 Doğal 10 ml

STELLIUM

Tarçın Uçucu Yağı- %100 Doğal 10 ml

Tükendi
Shea Butter Yağı -Saf ve Doğal (Soğuk Sıkım)

STELLIUM

Shea Butter Yağı -Saf ve Doğal (Soğuk Sıkım)

Tamanu Yağı %100 Saf ve Doğal 30 Ml- Soğuk Sıkım

STELLIUM

Tamanu Yağı %100 Saf ve Doğal 30 Ml- Soğuk Sıkım

Tatlı Badem Yağı 30 ml Soğuk Sıkım (%100 Doğal)-Sweet Almond Oil

STELLIUM

Tatlı Badem Yağı 30 ml Soğuk Sıkım (%100 Doğal)-Sweet Almond Oil

Susam Yağı 30 ml Soğuk Sıkım(%100 Doğal)-Sesame Oil

STELLIUM

Susam Yağı 30 ml Soğuk Sıkım(%100 Doğal)-Sesame Oil

Paçuli Uçucu Yağı- %100 Saf ve Doğal-Patchouli Essential Oil -10 Ml

STELLIUM

Paçuli Uçucu Yağı- %100 Saf ve Doğal-Patchouli Essential Oil -10 Ml

Seramik Buhurdanlık Mat Siyah

STELLIUM

Seramik Buhurdanlık Mat Siyah

Rahat Bir Nefes Uçucu Yağlar Serisi- Çay Ağacı,Nane, Okaliptüs Uçucu Yağları 3x10 ml

STELLIUM

Rahat Bir Nefes Uçucu Yağlar Serisi- Çay Ağacı,Nane, Okaliptüs Uçucu Yağları 3x10 ml

Saf Ve Doğal Gül Suyu Tonik Ve Biberiye Suyu Saç Toniği

STELLIUM

Saf Ve Doğal Gül Suyu Tonik Ve Biberiye Suyu Saç Toniği

Portakal Uçucu Yağı 10 ml (%100 Doğal )- Orange Essential Oil

STELLIUM

Portakal Uçucu Yağı 10 ml (%100 Doğal )- Orange Essential Oil

Mesafeli Satış Sözleşmesi 


MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1. TANIMLAR

1.1. İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler

karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir:

ALICI : Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan

amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek veya

tüzel kişiyi,

Aracı Taşıyıcı : Kargo, kurye firmaları/şirketleri

Bakan : Ticaret Bakanı’nı,

Bakanlık : Ticaret Bakanlığı’nı,

Hizmet : Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da

yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü

tüketici işleminin konusu,

Kanun : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,

KVKK : 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu

SATICI : Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya

mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal

sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve

Sözleşme’nin 2. maddesinde bilgileri bulunan gerçek

ve/veya tüzel kişiyi,

Site : https://stellium.tr/ adlı İnternet Sitesi

Sipariş Veren : Bir mal veya hizmeti https://www.stellium.tr/ adlı

internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden talep

eden gerçek veya tüzel kişiyi,

Sözleşme : SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu Sözleşme’yi,

Taraflar : SATICI ve ALICI’yı,

TÜKETİCİ : Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden

gerçek veya tüzel kişiyi,

1Ürün veya Ürünler : Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı

taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak

üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her

türlü ürünleri,

Veri Sorumlusu : Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını

belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve

yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi,

Yönetmelik : Mesafeli SözleşmelerYönetmeliği’ni ifade eder.

2. TARAFLAR

2.1.SATICI

Unvanı Eva Organik İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi

Adres Yüzüncü Yıl Mah. 85112 Sk. No: 26 Çukurova/Adana

Telefon (0322) 911 00 11

İnternet Sitesi https://stellium.tr/

E-Posta info@stellium.tr

Ticaret Odası Adana Ticaret Odası

MERSİS No 0381099095600001

Ticaret Sicil No 88986

2.2.ALICI

Adı/Soyadı

Adresi

Firma Unvanı

Fatura Adresi

Telefon

Eposta Adresi

SATICI'nın mensubu olduğu Meslek Odası (ATO-Adana Ticaret Odası) ve ATO'nun

meslek ile ilgili öngördüğü davranış kuralları bilgisinin edinebileceği elektronik iletişim

bilgileri (Telefon: 0850 346 0101, www.adanato.org.tr)

23. SÖZLEŞMENİN KONUSU

3.1.İşbu Sözleşme 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli

Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik

Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. Taraflar işbu Sözleşme

kapsamında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli

Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik

Yapılmasına Dair Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını

bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.

3.2.İşbu Sözleşmenin konusunu gerçek veya tüzel kişi ALICI'nın, SATICI’ya ait Site’de,

Mal/Hizmet satışa sunan SATICI'ya ait Mal/Hizmetin satın alınmasına yönelik

elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip Mal/Hizmetin

satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun,

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik

Yapılmasına Dair Yönetmelik hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve

yükümlülüklerinin belirlenmesi oluşturur.

3.3.Mevzuat uyarınca aşağıdaki hizmet ve ürün satışları işbu Sözleşme’nin kapsamında

değildir.

a. Finansal hizmetler,

b. Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar,

c. Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun

kullanımı,

d. Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler,

e. Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya

kazanımı,

f. Konut kiralama,

g. Paket turlar,

h. Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya

değişimi,

i. Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli

teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi,

j. Yolcu taşıma hizmetleri,

k. l. Malların montaj, bakım ve onarımı,

Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin

desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler.

3m. Kısa mesaj aracılığıyla kurulan ve eş zamanlı olarak tamamen ifa edilen

abonelik içermeyen katma değerli elektronik haberleşme Hizmetleri ile

23/6/1983 tarihli ve 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamındaki bağışlar

ve kamu kurumlarınca sunulan katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri.

3.4.İşbu sözleşmenin konusu, TÜKETİCİ’nin https://stellium.tr/ internet

sitesinden, elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı

belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması

Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin

saptanmasıdır. Bu hizmet perakende satış içindir. Toptan satış amaçlı siparişlerin Ön

Bilgilendirme Formu ve/veya Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulmuş olsa bile, SATICI,

söz konusu siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle

iptal edilmesi hâlinde, TÜKETİCİ’ye ürünlerin bedeli işbu sözleşmedeki unsurlar

doğrultusunda SATICI tarafından iade edilir. Tacirler ile yapılan satış işlemleri için

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat geçerli değildir, Türk Ticaret

Kanunu ve ilgili mevzuat uygulanacaktır.

3.5.SATICI’nın internet sitesinde bulunan ürünler ile ilgili taahhütleri, stok, tedarik süreci

ile sınırlı olup, aşağıda yer alan hususların gerçekleşmesi hâlinde sipariş iptali ve bedel

iadesi gerçekleşecektir. SATICI stoklarında bulunduğu sürece internet sitesinde

belirtilen fiyat ve özelliklerdeki satışa arz edilmiş ürünü tedarik etmeyi taahhüt

etmektedir.

3.6.Ancak Sistem ya da internette oluşacak gecikmeler ya da Müşteri’nin alışveriş yapması

aşamalarında ortaya çıkacak gecikme ve sair aksaklıklar ile mükerrer sipariş ya da son

kalan stok ürünün farklı müşteriler tarafından aynı anda sipariş edilmesi veya stok

ürünlerde meydana gelebilecek zayi ve benzeri gönderimi, ekonomik değeri etkileyen

hâller veya stokta görünen ürünlerin sipariş sonrasında Tüketici’ye gönderilmesi

öncesinde yapılan son muayenelerinde ayıp ya da benzeri ürünün Tüketici’ye

gönderimini etkileyen haller veya yasal mevzuata aykırılık ve benzeri nedenler ile

ürünün gönderilmesinin mümkün olamaması gibi hâllerin ortaya çıkması ve sair

SATICI’dan kaynaklanmayan sebeplerle stok ile ilgili ortaya çıkacak hatalar ya da

ürünün temin/teslim edilmemesi hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi durumunda

Tüketici’ye bilgi verilerek sipariş iptal edilmek zorunda kalınacaktır. İşbu sebeplerle

siparişin teslim edilmemesinden SATICI, sorumlu olmayacak, bu hususta herhangi bir

yükümlülük altına sokulamayacak, sipariş bedelinin iptal ve iadesi dışında

TÜKETİCİ’ye ekstra bir ayrıcalık sağlanmayacaktır.

43.7.TÜKETİCİ, Ön Bilgilendirme Formu ile sözleşme kurulmadan önce bilgilendirildiğini

ve Ön Bilgilendirme Formu’nda yer alan sözleşme bilgisi, sipariş bilgisi, satıcı bilgisi,

teslim adresi, cayma hakkı, cayma hakkının kullanılmasının şartları, taşıma bedeli iadesi

hâlinde TÜKETİCİ’nin sorumluluğuna ilişkin düzenlemeleri okumuş ve anlamıştır.

4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER

4.1.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE ÖDEME

4.1.1. Satıcı Bilgileri

Unvanı : Eva Organik İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi

Adresi : Yüzüncü Yıl Mah. 85112 Sk. No: 26 Çukurova/Adana

Mersis : 0381099095600001

Telefon : (0322) 911 00 11

Satıcı E-posta : info@stellium.tr

4.1.2. Alıcı Bilgileri

Teslim Edilecek Kişi :

Teslimat Adresi :

Telefon :

Faks :

E-posta/Kullanıcı

Adı

:

4.1.3. Sipariş Bilgileri, Ürün Bilgisi ve Sipariş Tutarı

Ürün Açıklaması Adet Peşin Fiyatı Ara Toplam (KDV Dahil)

Ürün

Kargo Tutarı -

Toplam

Sipariş Tarihi

Teslim Şekli Alıcıya Teslim

54.1.4. Fatura Bilgileri

Adı/Soyadı/Ticari Unvanı :

Vergi Dairesi ve Vergi

Kimlik Numarası

:

Adres :

Telefon :

Faks :

E-posta/Kullanıcı Adı :

Fatura Teslim : Fatura sipariş teslimatı sırasında teslimat adresine siparişle

birlikte teslim edilecektir.

İşbu sözleşme konusu Ürün Nitelikleri ve Teslim/Kargo Masrafları Mal/Ürün veya

Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli, Ödeme Şekli,

Teslim Adresi, Teslimat Şekli ve Teslimat(kargo) ücreti ile sair ürün nitelikleri, aşağıda

belirtildiği gibidir. Ürün açıklamasında açık bir şekilde, Müşteri, işbu şartları ve

mesafeli satış sözleşmesini onaylaması ile 27 Kasım 2014 Tarih, 29188 Sayılı Resmi

Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin Cayma

Hakkının İstisnaları Başlıklı 15. maddesinin “c ve ç” hükümleri gereği; Sözleşmeye

konu ürünün niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma

tehlikesi olan bir gıda ürünü olması; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi

koruyucu unsurları açılmış olan mallardan, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun

olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacağını kabul

eder.

Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği’nin 23/1 maddesinde; “Ücretlendirmeye

tabi plastik poşetlere yıl içinde uygulanacak taban ücret, piyasa koşulları ve ilgili sektör

temsilcilerinden oluşan Ambalaj Komisyonunun önerisi dikkate alınarak Bakanlık

tarafından belirlenir ve yıl boyunca geçerliliğini korur. Plastik poşetler için Bakanlıkça

belirlenen fiyat tarifesinden farklı bir ücret uygulanamaz.” hükmü amirdir. Bu

doğrultuda TÜKETİCİ siparişinin içeriğine göre kullanılacak olan poşet miktarının

toplam tutarının kendisinden tahsil edileceğini kabul ve taahhüt eder. TÜKETİCİ,

Siparişi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, ürün tartımından kaynaklanan fiyat

6farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca yansıtılabileceğini ve bu durumda bu tutarı

SATICI’ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder.

SATICI’dan alınan ürünlerde depozito uygulaması bulunmamaktadır. Üretici firmaların

ayrıca depozito uygulaması yapması halinde sorumluluk üretici firmaya ait olup,

SATICI sorumlu tutulamaz.

Site üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu

Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. SATICI, söz konusu

Sözleşme’nin site üzerinde, ALICI tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair onay

almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılım ve internet sitesi altyapı

düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.

4.2. ÖDEME ŞEKLİ

4.2.1. KREDİ KARTI/BANKA KARTI İLE ÖDEME

Satıcı’nın mağazasının internet sitesi üzerinden hizmet vermesi nedeniyle Tüketici

ile Satıcı arasındaki sözleşme bedelinin ödenmesi BANKA KARTI ve KREDİ

KARTI ile ödeme şekli ile mümkündür.

Satıcı veya sağlayıcı, tüm geri ödemeleri, Yönetmeliğin 13. maddesinin üçüncü fıkrası

hükmü saklı kalmak üzere tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir

şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde

yapmak zorundadır. Platform üzerinden kurulan mesafeli sözleşmelerde satıcı veya

sağlayıcı adına bedel tahsil etmesi halinde, mal veya hizmetin tüketiciye teslim veya

ifası sonrası bedelin satıcıya veya sağlayıcıya aktarıldığı durumlar hariç olmak üzere,

aracı hizmet sağlayıcı bu yükümlülüğün yerine getirilmesinden satıcı veya sağlayıcı ile

birlikte müteselsilen sorumludur. Ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması durumunda,

23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu kapsamındaki

kart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet sağlayıcı tarafından aktarılan

tutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilinin kullanılabilir limitine tek seferde

ilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasının ödemenin iadesini yapmaması veya

geç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangi bir hukuki sorumluluğu

bulunmamaktadır.

Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması

nedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri

bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince

faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındaki kredi kartı

75. sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca, Kredili

satış imkanının Bankalar tarafından sadece Banka Müşterisi olan TÜKETİCİ’ye

sağlanması nedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili

bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri

gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındaki

Anında/Mesafeli Alışveriş Kredisi Sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan

ve taahhüt eder. Kredi verme ve detaylı ödeme planınızın oluşturulması Bankanız

inisiyatifindedir.

SATICI, ürün ile ilgili bilgileri, ürün bedellerini, ödeme şartlarını vade ve

taksitlendirme, teslimat ve benzeri hususları, Müşteri/Tüketici tarafından sipariş

verilmesinden sonra ya da önce değiştirme hakkına sahip olup, sipariş edilen ürüne

herhangi bir etkisi olmayacaktır. TÜKETİCİ, ticari koşullar nedeniyle ortaya çıkacak

SATICI tarafından gerçekleştirilecek, sipariş verilmeden önce veya sipariş verildikten

sonra herhangi bir nedenle yapılacak indirim ve zamlara itiraz ya da bedel iadesi ya da

kendisine ekstra bir ayrıcalık tanınması hususunda talep hakkı olmadığını, sipariş

vermeden önce ya da siparişi verdikten sonrasında ürün ile ilgili ortaya çıkacak olumlu

hususların işbu sözleşmede yer alan siparişe uygulanmasını talep edemeyeceğini,

TÜKETİCİ siparişinin sadece ait olduğu ürün ve sipariş tarihindeki şartlar kapsamında

değerlendirileceğini kabul ve taahhüt eder.

4.2.2. HAVALE/EFT YOLUYLA ÖDEME

Sözleşme, TÜKETİCİ’nin, SATICI’nın bildirdiği banka hesap bilgilerine sözleşme

bedelini EFT veya Havale yoluyla göndermesi ile kurulabilir. Sözleşme, sözleşme

bedelinin Satıcı’nın hesabına geçtiği gün kurulmuş kabul edilir. Havale ya da EFT yolu

ile yapılan ödemelerde SATICI’nın teslim borcu, ödemenin yapıldığı günden sonra

gelen ilk iş gününde başlar.

4.2.3. KAPIDA ÖDEME ŞEKLİ

Sözleşme’nin kurulması aşamasında Satıcı’nın Kapıda Ödeme Şekli ile sözleşmenin

kurulabileceğini bildirmesi hâlinde, Satıcı’nın anlaşmış olduğu Kargo firması

aracılığıyla sözleşme bedeli tahsil edilecektir. Bu durumda, TÜKETİCİ, siparişte

belirtilen sözleşme bedelini, kargo ücretini ve kargo firmasının Kapıda Ödeme Şekli

için belirlediği güncel ek hizmet bedelini ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder.

MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ

5.1. TESLİM VE TAŞIMA MASRAFLARI

8Paketleme, taşıma ve teslim masrafları TÜKETİCİ tarafından karşılanmakta olup, aksi

SATICI tarafından belirtilmemiş ise ürün bedeline dahil değildir. Taşıma/teslim fiyatı

sipariş toplam tutarına, ayrı bir şekilde faturada gösterilerek eklenmektedir. Teslimat,

anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile veya SATICI tarafından belirlenen aracı taşıyıcı ile,

TÜKETİCİ’nin yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Taşıma/teslim

ücretinin ürün satış detayları ve fiyat kısmından kontrol edilmesi ve bedelin

onaylanması halinde artık bu bedelin de kabul edilmiş sayılacağının bilinmesi

gerekmektedir. Ürün bedeli ve teslimat ücretleri yukarıda belirtilmiş olup, bu belirtilen

ücret dışında TÜKETİCİ’den herhangi bir taşıma bedeli talep ve tahsil edilmeyecektir.

ANCAK; SİPARİŞ edilen ürün ile ilgili olarak, sipariş aşamasında ya da sipariş

sonrasında meydana gelebilecek yasal değişiklikler ve sair sebepler ile ortaya çıkacak

KDV artışı, ek vergilendirme, bandrol, harç tahakkuku ve sair Kamu Kurum ve

Kuruluşlarına ödenmesi/iletilmesi gerekecek bedeller ile ilgili olarak mevzuat gereği

meydana gelecek değişikliklerde, TÜKETİCİ lehine ve aleyhe olan hususların, SATICI

tarafından uygulanması zaruri olup, bunlar nedeni ile ortaya çıkabilecek ek bedellerden

TÜKETİCİ sorumlu olacaktır. Bu tür hallerde, SATICI tarafından ilgili hususların

TÜKETİCİ’ye bildirimiyle birlikte, sipariş sevk öncesi ya da sevkiyat sonrasında bu

sözleşmede ve yasal mevzuatta belirtilen İPTAL/CAYMA hakkını kullanabilecektir.

23.08.2022 Tarih, 31932 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe giren

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’in 11.

Maddesinde yer alan “TÜKETİCİ, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının

öngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarını

geçmemek üzere iade masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim

edilen malın Kanunun 8. maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye

ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Tüketicinin talep etmesi halinde iade masrafı,

kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından mahsup

edilebilir” gereği, TÜKETİCİ, sözleşmeye konu olan ürünün teslim sonrası iade

masraflarını karşılayacağını kabul eder.

5.2.TESLİM YERİ

Mal/hizmet, TÜKETİCİ’nin sipariş formunda, eğer sipariş formunda adres

belirtilmemiş ise üye olurken belirtmiş olduğu adresinde, kendisine ya da kendisi ile

birlikte ikamet eden kişilere ya da ürünün sipariş aşamasında ayrıca ismini belirtmiş

kişiye ve adrese teslim edilecektir. Teslim hususunda detaylar yukarıda 4. maddede yer

9almaktadır. TÜKETİCİ belirttiği adres bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Verilen

bilgiler ile TÜKETİCİ’ye ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu

bulunmamaktadır ve tüm sorumluluk TÜKETİCİ’ye aittir.

Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması veya teslim yerinin kargo

teslimat sınırları dışında olması hâllerinde, Alıcı’nın Ürün’ü Kargo Şirketi’nin Satıcı

tarafından gönderilen şubesinden teslim alması gerekmektedir.

İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik

ürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar

vb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olması

sebebiyle ALICI’nın siparişi süresinde teslim almamasından kaynaklı ürünlerin

bozulmasından SATICI sorumlu değildir.

5.3.TAŞIMA

Ürünün taşımasını yapacak Kargo Şirketi ve Kargo takip Numarası ayrıca TÜKETİCİ

üyelik sayfasında yer alan siparişler hususundaki bölümde görülebilecek olup

TÜKETİCİ teslimat adresi dahil ilgili hususları sipariş sonrası takip ve kontrol edeceğini

beyan ve taahhüt eder. TÜKETİCİ’nin Site’ye üye olmadan alışveriş yapması hâlinde

Tüketici’ye sipariş sırasında belirttiği iletişim adreslerinin tamamına veya yalnızca

birine Kargo Takip Bilgileri iletilecektir.

Sözleşme konusu ürün, kural olarak ve normal koşullarda Türkiye Cumhuriyeti sınırları

için yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak şartı ile yerleşim yerinin uzaklığına bağlı

olarak TÜKETİCİ’ye veya gösterdiği adresteki 3. kişi veya kuruluşa teslim edilir.

TÜKETİCİ, Sitede yer alan teslimat sürelerinin tahmini süreler olduğunu kabul eder.

Ancak mal/ürün/hizmetin 30 (otuz) günlük süre içerisinde TÜKETİCİ’ye

ulaştırılamaması hâlinde TÜKETİCİ sözleşmeyi feshedebilir.

SATICI, yasal süreleri taahhüt etmekte olup aracı taşıyıcının iş, işlem ve organizasyon

sürecindeki aksaklıklar, deprem, sel, yangın, olağanüstü hâl ilan edilmesi ve sair mücbir

sebepler nedeniyle SATICI teslimat sürelerinden sorumlu tutulmaz.

Sözleşme konusu ürün, TÜKETİCİ’den başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise

TÜKETİCİ/MÜŞTERİ, ürünün kendisine teslim edileceği 3. kişinin

adı/soyadı/unvanı/adresi gibi bilgileri eksiksiz ve yazılı olarak SATICI’ya bildirmek

zorundadır. Teslim anında TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ya da teslim alacak kişinin

adresinde bulunmaması ya da bu kişilerin ürünün teslim almaması, ürünü kabul

etmemesi durumunda dahi SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş

olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ürünü geç teslim

10almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden

SATICI sorumlu değildir. Bu sebeplerle Site’den alınan ürünün/hizmetin SATICI’ya

geri dönmesi veya taşıyıcı Kargo şirketinde kalması hâllerinde SATICI’nın

sorumluluğu doğmayacak olup TÜKETİCİ, ürün/hizmetin yeniden gönderimi, iadesi ve

neden olduğu diğer zarar ve masraflara ilişkin olarak kendisi sorumlu olacaktır.

Satıcı Ürün’ü Kargo Şirketi aracılığı ile Alıcı’ya göndermekte ve teslim etmektedir.

Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde Alıcı’nın Ürün’ü

Kargo Şirketi’nin Satıcı tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması

gerekmektedir.

5.4.GÖZDEN GEÇİRME/MUAYENE YÜKÜMLÜLÜĞÜ/AYIP İHBARI

TÜKETİCİ, sözleşme konusu mal/ürün/hizmeti teslim almadan önce, kendisine teslimi

anında muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı, siparişe

aykırı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayarak iade edecektir. Teslim alınan

mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu, ürün ya da ambalajının hatasız olduğu kabul

edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, TÜKETİCİ’ye

aittir.

Ancak kargo ambalajında hasar olmamasına rağmen, sipariş edilen ürünlerde hasar

olduğu tespit edilmiş ise, Tüketici, 6098 Sayılı TBK m. 223 gereği ürünü gözden

geçirmek ve Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici, Ürünler'i teslim aldığı anda

kontrol etmek ve gördüğü ayıpları üç (3) gün içinde Satıcı'ya bildirmekle yükümlüdür.

Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin

sözleşmeler, iade ve cayma hakkının istisnası olarak düzenlenmiş olup bu tip

ürün/mal/hizmetlerde Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Buna ilişkin hükümler ve

istisnalar, ilgili hükümler 6. Cayma Hakkı başlığı altında düzenlenmiştir.

6. CAYMA HAKKI

6.1.GENEL HÜKÜMLER

TÜKETİCİ’nin, siparişin oluşturulmasını takiben hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk söz

konusu olmaksızın CAYMA HAKKINI kullanması hususunda

https://www.evaorganik.com/ adresinde gerekli açıklama ve yönlendirme yapılmış olup

Tüketici bu hususları incelemiş ve sipariş aşamasında CAYMA HAKKI BİLDİRİMİNİ

okuyarak onay vermiştir.

11Homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik ürünlerin perakende ticareti, glüten

içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar vb. ile besin yönünden

zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. ürünlerde Cayma Hakkının

istisnası kapsamında olması nedeniyle Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Bu istisnalar

dışındaki ürünlerde, cayma hakkının kullanılması 6.1. Genel Hükümler ve 6.2. Cayma

Hakkı Süresi hükümlerine tabidir.

6.2.CAYMA HAKKI SÜRESİ

Tüketicinin Korunması Hakkında Mevzuat gereği TÜKETİCİ, Mesafeli Satış

Sözleşmesi'nden 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai

şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin

sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise

TÜKETİCİ’nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı

gün başlar. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

a. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici

tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

b. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından

belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,

tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim

aldığı gün esas alınır.

d. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı

tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

e. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı tarafından

belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

f. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,

Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı

gün esas alınır.

Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya bu hakkın

kullanıldığının; İnternet sitesi veya faks veya elektronik posta veya iadeli taahhütlü

mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesinde belirtilen

şartlar dairesinde kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne ait

etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları bir

arada gerçekleşmek üzere sanal mağazada belirtilen KARGO Şirketi aracılığı ile

ücretsiz olarak iadesi yeterlidir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya

12TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’ye teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargo

teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin

ulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içinde ürün bedelinin TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin

banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka

nezdinde gerekli iş ve işlemleri yapacaktır.

6.3.CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Mal/Hizmetler; TÜKETİCİ aşağıdaki şartlara

sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz ve SATICI’dan talepte bulunamaz:

a. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine

ilişkin sözleşmeler.

b. TÜKETİCİ’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan

mallara ilişkin sözleşmeler. (Tüketici’ye özel imal edilen ya da satışa arzındaki

durumu Tüketici talebine istinaden değiştirilen, kişiye özel uyarlanan ürünler)

c. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI

veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

d. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış

olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine

ilişkin sözleşmeler.

e. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması

mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

f. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları

açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar

sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

g. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli

yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

h. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİ’ye anında

teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

i. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ’nin onayı ile ifasına

başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

j. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış,

farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo

etiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli

bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul

edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir

137. 1 kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir

şekilde SATICI’dan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından

satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

k. Kullanımı ruhsat alımına tabi, özel plakaya sahip, satımına ÖTV ve sair özel

vergiler ve harçlar tahakkuk eden motorlu taşıtlar TÜKETİCİ’ye özel ruhsat ve

plaka ile gönderildiği ve satımı esnasında tahakkuk eden vergileri ve harçları

ödendiği için ya da özel plaka/ruhsat ya da ÖTV ve sair vergiler/harçlara tabi

olmasa dahi alımından sonra kullanılmış ve kilometre sayacı ilerlemiş motorlu

taşıtlar cayma hakkı kullanımı ile iade edilemezler, satımlarından sonra garanti

koşulları kapsamındadırlar.

CAYMA HAKKININ KULLANILMASI HÂLİNDE BEDEL İADE PROSEDÜRÜ

7.1.Tüketici, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ile

iadesinde tutarına yer verilmesi hâlinde teslim masraflarını geçmemek üzere iade

masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim edilen malın Kanunun 8.

maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye ilişkin masraflardan

sorumlu tutulamaz. Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına

Dair Yönetmelik’te belirtilen hususlar gereği, tüketicinin talep etmesi halinde iade

masrafı, kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından

mahsup edilebilir.

7.2.Sipariş edilen ürün kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne ait

etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları bir

arada gerçekleşmek üzere Cayma Hakkı kullanılabilir.

7.3.TÜKETİCİ’nin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten

itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dâhil olmak üzere

tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

7.4.İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik

ürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar

vb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olması

sebebiyle Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde yer alan Cayma Hakkının istisnası

kapsamındadır. Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin istisna kapsamında olması

nedeniyle bedel iadesi yapılmamaktadır. TÜKETİCİ, bu konuda bilgilendirildiğini

kabul etmektedir.

147.5. TÜKETİCİ'nin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün

çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti ya da mahkeme kararları ile

TÜKETİCİ’ye bedel iadesine karar verilen durumlarda, ödeme seçeneklerine ilişkin

iade prosedürü aşağıda belirtildiği şekildedir.

a. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, TÜKETİCİ ürünü kaç taksit ile

aldıysa Banka TÜKETİCİ’ye geri ödemesini aynı sayıda taksitle yapmakta olup bu

hususta SATICI’nın herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. SATICI

Bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından

yapılan taksitli harcamaların TÜKETİCİ’nin kredi kartına iadesi durumunda,

konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade

tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.

TÜKETİCİ’nin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile

kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade olacak şekilde

yansıyacak ve TÜKETİCİ, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri, satışın taksitleri

bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitlerin sayısı kadar ay daha alacak

ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi

durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit

para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyi

muhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankaya nakden

veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz

prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ile

SATICI sorumlu tutulamaz. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka'ya bedeli tek

seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince

yapılacaktır. 23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları

Kanunu kapsamındaki kart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet

sağlayıcı tarafından aktarılan tutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilinin

kullanılabilir limitine tek seferde ilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasının

ödemenin iadesini yapmaması veya geç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangi

bir hukuki sorumluluğu bulunmamaktadır. KREDİ KARTI İLE ÖDEME başlıklı

hükümler geçerlidir.

TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

Sözleşmenin ve dolayısı ile siparişin onayı bu şartların kabulü şeklinde yorumlanır.

b. Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü İade

158. TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiği hesaba

(hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır)

havale ve EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek

seferde geri öder. Havale/EFT yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda

SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit para ile

doğrudan/elden ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda

iadeyi muhatap Bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankaya

nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış

olduğumuz prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması

sebebi ile SATICI sorumlu tutulamaz.

c. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

Alışveriş Kredisi ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

İade, TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiği

hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması

şarttır) havale ve/veya EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinin

tamamını tek seferde geri öder. Kredi yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi

durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit

para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyi

muhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden

veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz

prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ile

SATICI sorumlu tutulamaz. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini

kabul ve taahhüt eder.

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI TÜKETİCİ

8.1.TÜKETİCİ, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart

sahibi Bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz

ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili Banka hukuki yollara

başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini TÜKETİCİ’den talep edebilir ve

her koşulda TÜKETİCİ’nin borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, TÜKETİCİ,

borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul

eder.

8.2.Tüketici, Satıcı tarafından teslim edilmek üzere kendisine gönderilen sağlam ve eksiksiz

siparişi almaktan imtina ederse, süresinde teslim almazsa, siparişin Satıcı’ya geri

dönmesi hâlinde, Tüketici’nin kusurlu olması nedeniyle Tüketici’ye bir bedel iadesi

16yapılmayacaktır. Tüketici’nin bedel iadesine veya ürün teslimine ilişkin ayrıca bir

talebinin bulunması hâlinde, Satıcı, yeniden kargo teslimat bedeli talep edebilecektir.

9. ANLAŞMAZLIKLAR VE YETKİLİ MAHKEMELER

9.1.Tüketici Siparişe ilişkin herhangi bir konuda şikayetinin olması halinde yukarıda

belirtilen iletişim bilgileri veya https://stellium.tr/ internet sitesinde

belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya ulaşarak şikayetini iletebilecektir.

9.2.İşbu 19 (ondokuz) sayfalık Sözleşme, Alıcı tarafından siparişin tamamlanması ile kabul

edilmiş sayılır.

9.3.İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda TÜKETİCİ doğrudan yerleşim yerinin

bulunduğu veya TÜKETİCİ işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veya

Tüketici Mahkemesi yetkilidir. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık

ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tarafların İcra ve İflas Kanunundaki hakları

saklı kalmak kaydıyla; 2023 yılı itibarıyla değeri 66.000,00 Türk Lirasının altında

bulunan uyuşmazlıklarda il veya ilçe Tüketici Hakem Heyetlerine başvuru zorunludur.

Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuru

yapılamaz. TÜKETİCİ, başvuru sırasında parasal sınırlar ve başvuru şartları konusunda

kendisi sorumlu olup SATICI’nın hatalı başvurular nedeniyle sorumluluğu

doğmayacaktır.

9.4.https://www.evaorganik.com/ sitesinde yer alan Ürün ile ilgili açıklamalar ve alışveriş

hususundaki bilgilendirmeler, TÜKETİCİ tarafından onay verilen taraflar arasındaki

sözleşmeler, Ön bilgilendirme formu, Cayma Hakkı Bilgilendirmesi, Ürün Faturası,

irsaliye, kargo teslim fişleri, banka kayıtları ve sair ticari kayıtlar geçerli delil ve iş bu

sözleşmenin ayrılmaz ekleri olarak kabul edilmiştir.

9.5.İşbu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın

çözümünde SATICI kayıtları (muhasebe defterleri, fatura, fiş, yazışmalar, bilgisayar-

ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur. Taraflar,

Sözleşme'nin uygulanmasından ve yorumundan doğan ihtilaflarda mevzuat

çerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI ve SATICI’nın ikametgâhının

bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Hakem Heyeti’ni aşan durumlarda

ALICI'nın ve SATICI'nın Tüketici Mahkemeleri yetkili olacağını kabul etmiştir.

10. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ

VE İLETİŞİM İZNİ

1710.1. TÜKETİCİ, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuat

uyarınca her zaman iptal etme hakkı olduğunu bilerek aşağıda yer alan hususları kabul

ve beyan eder.

10.2. Tüketici’ye ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; sipariş

almak, Ürün/Hizmet’i sunmak, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini

gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- Ürün/Hizmet hakkında pazarlama

faaliyetlerinde kullanılmak, Tüketici’ye ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin

yönetimi ve sürdürülmesi ile Tüketici ile Satıcı arasında kurulan Sözleşme ve sair

sözleşmelerin ifası amacıyla ve üçüncü kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer

işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri işlenebilir.

10.3. SATICI tarafından halen satışı yapılan ve ileride satışı yapılacak ürünler ile ilgili

özel indirim ve kampanyalar ile çeşitli ürün/hizmet ve aktiviteler ile ilgili

tanıtım/pazarlama/ticari faaliyetler kapsamında; SATICI’dan, tarafıma SMS

gönderilmesine, e-posta/e-mail gönderilmesine, telefon ve sesli Mesaj yolu ile

ulaşmasına, arama yapmasına onay veriyorum/muvafakat ediyorum.

10.4. E-posta ve/veya telefon aracılığıyla SATICI’nın tarafımla iletişime geçmesine

ilişkin izin/rıza/muvafakatimi geri almak istemem hâlinde, İleti Yönetim Sistemi’ne

giriş yapmak suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğimi; SATICI’ya başvurarak

iletişim izinlerini geri aldığımı bildirmek suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğim

hususunda ilgili metni okudum, anladım, bilgilendirildim.

10.5. SATICI tarafından, üye olurken, alışveriş yaptığımda ya da sair herhangi bir

şekilde tarafımdan vermiş olduğum kişisel verilerimin, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin

Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında işlenmesine (kaydedilmesi, depolanması,

muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması,

devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının

engellenmesi, anonimleştirme, imha etme gibi veriler üzerinde yasal mevzuat ile sınırlı

olmak üzere gerçekleştirilen her türlü işleme) onay veriyorum/muvafakat ediyorum.

10.6. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin tarafı olmakla birlikte, SATICI’yla

paylaştığım kişisel verilerimin KVKK’da belirtilen şartlara uygun olarak işleneceğini

ve bu kişisel verilerimin silinmesi, yok edilmesi, anonim hale getirilmesi hususunda

Veri Sorumlusu’na KVKK’da gösterilen usullere uygun talepte bulunduğumda

talebimin 30 (otuz) gün içerisinde cevaplanacağına ilişkin husus SATICI tarafından

garanti edilmiştir.

1810.7. TÜKETİCİ tarafından verilen izinlerin geri alınması Üye/Müşteri; İşbu

izin/muvafakatname kapsamında, 0381099095600001 MERSİS numaralı SATICI’ya

verdiği izin/onay/muvafakatleri kısmen ya da tamamı ile iptal etmek, bilgilerinin

silinmesi, yok edilmesi, anonim hâle getirilmesini talep etmesi durumunda; Veri

Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun bir şekilde

başvurusunu ve zorunlu evrakları, info@evaorganik.com e-posta adresine talebini

içeren bir e-posta gönderebilir veya https://www.evaorganik.com/ adresinde mevcut

linki kullanabilir ve başvuruya istinaden talep doğrultusunda işlem gerçekleştirilecektir.

11. YÜRÜRLÜK

Bu sözleşme, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği,

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygun

şekilde düzenlenmiştir. İşbu sözleşme, 01.10.2022 tarihi itibarıyla Satıcı’nın Alıcı ile

yaptığı sözleşme ilişkilerinde yürürlük kazanmıştır. Mevzuat değişikliklerinin mevcut

olması durumlarında Satıcı’nın Sözleşme’nin koşullarında değişiklik yapma haklı saklıdır.

19