MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1. TANIMLAR1.1. İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir:ALICI : Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek veya tüzel kişiyi,Aracı Taşıyıcı : Kargo, kurye firmaları/şirketleriBakan : Ticaret Bakanı’nı,Bakanlık : Ticaret Bakanlığı’nı,Hizmet : Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusu,Kanun : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,KVKK : 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması KanunuSATICI : Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve Sözleşme’nin 2. maddesinde bilgileri bulunan gerçek ve/veya tüzel kişiyi,Sipariş Veren : Bir mal veya hizmeti https://www.stellium.tr/ adlı internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden talep eden gerçek veya tüzel kişiyi,Sözleşme : SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu Sözleşme’yi,Taraflar : SATICI ve ALICI’yı,TÜKETİCİ : Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi,1Ürün veya Ürünler : Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü ürünleri,Veri Sorumlusu : Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi,Yönetmelik : Mesafeli SözleşmelerYönetmeliği’ni ifade eder.2. TARAFLAR2.1.SATICIUnvanı Göksu BaydanAdres Huzurevleri Mahallesi Yüzbaşı Şehit Serhat Sığınak Sokak Güleryüz Sitesi C blok Kat 2/4 Çukurova/AdanaTelefon (0540 ) 200 37 50Ticaret Sicil No :2255002.2.ALICIAdı/SoyadıAdresiFirma UnvanıFatura AdresiTelefonEposta Adresi23. SÖZLEŞMENİN KONUSU3.1.İşbu Sözleşme 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. Taraflar işbu Sözleşme kapsamında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.3.2.İşbu Sözleşmenin konusunu gerçek veya tüzel kişi ALICI'nın, SATICI’ya ait Site’de, Mal/Hizmet satışa sunan SATICI'ya ait Mal/Hizmetin satın alınmasına yönelikelektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip Mal/Hizmetinsatışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun,Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde DeğişiklikYapılmasına Dair Yönetmelik hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi oluşturur.3.3.Mevzuat uyarınca aşağıdaki hizmet ve ürün satışları işbu Sözleşme’nin kapsamında değildir.a. Finansal hizmetler,b. Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar,c. Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı,d. Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler,e. Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya kazanımı,f. Konut kiralama,g. Paket turlar,h. Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya değişimi,i. Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi,j. Yolcu taşıma hizmetleri,k. l. Malların montaj, bakım ve onarımı, Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler. 3m. Kısa mesaj aracılığıyla kurulan ve eş zamanlı olarak tamamen ifa edilen abonelik içermeyen katma değerli elektronik haberleşme Hizmetleri ile 23/6/1983 tarihli ve 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamındaki bağışlar ve kamu kurumlarınca sunulan katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri.3.4.İşbu sözleşmenin konusu, TÜKETİCİ’nin https://stellium.tr/ internet sitesinden, elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Bu hizmet perakende satış içindir. Toptan satış amaçlı siparişlerin Ön Bilgilendirme Formu ve/veya Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulmuş olsa bile, SATICI, söz konusu siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle iptal edilmesi hâlinde, TÜKETİCİ’ye ürünlerin bedeli işbu sözleşmedeki unsurlar doğrultusunda SATICI tarafından iade edilir. Tacirler ile yapılan satış işlemleri için Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat geçerli değildir, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili mevzuat uygulanacaktır.3.5.SATICI’nın internet sitesinde bulunan ürünler ile ilgili taahhütleri, stok, tedarik süreci ile sınırlı olup, aşağıda yer alan hususların gerçekleşmesi hâlinde sipariş iptali ve bedel iadesi gerçekleşecektir. SATICI stoklarındabulunduğu sürece internet sitesinde belirtilen fiyat ve özelliklerdeki satışa arz edilmiş ürünü tedarik etmeyi taahhüt etmektedir.3.6.Ancak Sistem ya da internette oluşacak gecikmeler ya da Müşteri’nin alışveriş yapması aşamalarında ortaya çıkacak gecikme ve sair aksaklıklar ile mükerrer sipariş ya da son kalan stok ürünün farklı müşteriler tarafından aynı anda sipariş edilmesi veya stok ürünlerde meydana gelebilecek zayi ve benzeri gönderimi, ekonomik değeri etkileyen hâller veya stokta görünen ürünlerin sipariş sonrasında Tüketici’ye gönderilmesi öncesinde yapılan son muayenelerinde ayıp ya da benzeri ürünün Tüketici’ye gönderimini etkileyen haller veya yasal mevzuata aykırılık ve benzeri nedenler ile ürünün gönderilmesinin mümkün olamaması gibi hâllerin ortaya çıkması ve sairSATICI’dan kaynaklanmayan sebeplerle stok ile ilgili ortaya çıkacak hatalar ya da ürünün temin/teslim edilmemesi hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi durumunda Tüketici’ye bilgi verilerek sipariş iptal edilmek zorunda kalınacaktır. İşbu sebeplerle siparişin teslim edilmemesinden SATICI, sorumlu olmayacak, bu hususta herhangi bir yükümlülük altına sokulamayacak, sipariş bedelinin iptal ve iadesi dışında TÜKETİCİ’ye ekstra bir ayrıcalık sağlanmayacaktır.3.7.TÜKETİCİ, Ön Bilgilendirme Formu ile sözleşme kurulmadan önce bilgilendirildiğini ve Ön Bilgilendirme Formu’nda yer alan sözleşme bilgisi, sipariş bilgisi, satıcı bilgisi, teslim adresi, cayma hakkı, cayma hakkının kullanılmasının şartları, taşıma bedeli iadesi hâlinde TÜKETİCİ’nin sorumluluğuna ilişkin düzenlemeleri okumuş ve anlamıştır.4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER4.1.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE ÖDEME4.1.1. Satıcı BilgileriUnvanı : Göksu BaydanAdresi : Huzurevleri Mahallesi Yüzbaşı Şehit Serhat Sığınak Sokak Güleryüz Sitesi C blok Kat 2/4 Çukurova/AdanaTelefon : (0540) 200 37 504.1.2. Alıcı BilgileriTeslim Edilecek Kişi :Teslimat Adresi :Telefon :Faks :E-posta/KullanıcıAdı :4.1.3. Sipariş Bilgileri, Ürün Bilgisi ve Sipariş TutarıÜrün Açıklaması Adet Peşin Fiyatı Ara Toplam (KDV Dahil)ÜrünKargo Tutarı -ToplamSipariş TarihiTeslim Şekli Alıcıya Teslim54.1.4. Fatura BilgileriAdı/Soyadı/Ticari Unvanı :Vergi Dairesi ve VergiKimlik Numarası:Adres :Telefon :Faks :E-posta/Kullanıcı Adı :Fatura Teslim : Fatura sipariş teslimatı sırasında teslimat adresine siparişle birlikte teslim edilecektir. İşbu sözleşme konusu Ürün Nitelikleri ve Teslim/Kargo Masrafları Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli, Ödeme Şekli, Teslim Adresi, Teslimat Şekli ve Teslimat(kargo) ücreti ile sair ürün nitelikleri, aşağıda belirtildiği gibidir.Ürün açıklamasında açık bir şekilde, Müşteri, işbu şartları ve mesafeli satış sözleşmesini onaylaması ile 27 Kasım 2014 Tarih, 29188 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin Cayma Hakkının İstisnaları Başlıklı 15. maddesinin “c ve ç” hükümleri gereği; Sözleşmeye konu ürünün niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan bir gıda ürünü olması; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacağını kabul eder. Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği’nin 23/1 maddesinde; “Ücretlendirmeye tabi plastik poşetlere yıl içinde uygulanacak taban ücret, piyasa koşulları ve ilgili sektör temsilcilerinden oluşan Ambalaj Komisyonunun önerisi dikkate alınarak Bakanlık tarafından belirlenir ve yıl boyunca geçerliliğini korur. Plastik poşetler için Bakanlıkça belirlenen fiyat tarifesinden farklı bir ücret uygulanamaz.” hükmü amirdir. Bu doğrultuda TÜKETİCİ siparişinin içeriğine göre kullanılacak olan poşet miktarının toplam tutarının kendisinden tahsil edileceğini kabul ve taahhüt eder.TÜKETİCİ, Siparişi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, ürün tartımından kaynaklanan fiyat farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca yansıtılabileceğini ve bu durumda bu tutarı SATICI’ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder. SATICI’dan alınan ürünlerde depozito uygulaması bulunmamaktadır. Üretici firmaların ayrıca depozito uygulaması yapması halinde sorumluluk üretici firmaya ait olup, SATICI sorumlu tutulamaz. Site üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. SATICI, söz konusu Sözleşme’nin site üzerinde, ALICI tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair onay almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılım ve internet sitesi altyapı düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.
4.2. ÖDEME ŞEKLİ
4.2.1. KREDİ KARTI/BANKA KARTI İLE ÖDEMESatıcı’nın mağazasının internet sitesi üzerinden hizmet vermesi nedeniyle Tüketiciile Satıcı arasındaki sözleşme bedelinin ödenmesi BANKA KARTI ve KREDİKARTI ile ödeme şekli ile mümkündür.Satıcı veya sağlayıcı, tüm geri ödemeleri, Yönetmeliğin 13. maddesinin üçüncü fıkrasıhükmü saklı kalmak üzere tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun birşekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferdeyapmak zorundadır. Platform üzerinden kurulan mesafeli sözleşmelerde satıcı veyasağlayıcı adına bedel tahsil etmesi halinde, mal veya hizmetin tüketiciye teslim veyaifası sonrası bedelin satıcıya veya sağlayıcıya aktarıldığı durumlar hariç olmak üzere,aracı hizmet sağlayıcı bu yükümlülüğün yerine getirilmesinden satıcı veya sağlayıcı ilebirlikte müteselsilen sorumludur. Ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması durumunda,23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu kapsamındakikart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet sağlayıcı tarafından aktarılantutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilinin kullanılabilir limitine tek seferdeilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasının ödemenin iadesini yapmaması veyageç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangi bir hukuki sorumluluğubulunmamaktadır.Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılmasınedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileribankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğincefaiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındaki kredi kartı75. sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca, Kredilisatış imkanının Bankalar tarafından sadece Banka Müşterisi olan TÜKETİCİ’yesağlanması nedeniyle, TÜKETİCİ, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgilibilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümlerigereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve TÜKETİCİ arasındakiAnında/Mesafeli Alışveriş Kredisi Sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyanve taahhüt eder. Kredi verme ve detaylı ödeme planınızın oluşturulması Bankanızinisiyatifindedir.SATICI, ürün ile ilgili bilgileri, ürün bedellerini, ödeme şartlarını vade vetaksitlendirme, teslimat ve benzeri hususları, Müşteri/Tüketici tarafından siparişverilmesinden sonra ya da önce değiştirme hakkına sahip olup, sipariş edilen ürüneherhangi bir etkisi olmayacaktır. TÜKETİCİ, ticari koşullar nedeniyle ortaya çıkacakSATICI tarafından gerçekleştirilecek, sipariş verilmeden önce veya sipariş verildiktensonra herhangi bir nedenle yapılacak indirim ve zamlara itiraz ya da bedel iadesi ya dakendisine ekstra bir ayrıcalık tanınması hususunda talep hakkı olmadığını, siparişvermeden önce ya da siparişi verdikten sonrasında ürün ile ilgili ortaya çıkacak olumluhususların işbu sözleşmede yer alan siparişe uygulanmasını talep edemeyeceğini,TÜKETİCİ siparişinin sadece ait olduğu ürün ve sipariş tarihindeki şartlar kapsamındadeğerlendirileceğini kabul ve taahhüt eder.4.2.2. HAVALE/EFT YOLUYLA ÖDEMESözleşme, TÜKETİCİ’nin, SATICI’nın bildirdiği banka hesap bilgilerine sözleşmebedelini EFT veya Havale yoluyla göndermesi ile kurulabilir. Sözleşme, sözleşmebedelinin Satıcı’nın hesabına geçtiği gün kurulmuş kabul edilir. Havale ya da EFT yoluile yapılan ödemelerde SATICI’nın teslim borcu, ödemenin yapıldığı günden sonragelen ilk iş gününde başlar.4.2.3. KAPIDA ÖDEME ŞEKLİSözleşme’nin kurulması aşamasında Satıcı’nın Kapıda Ödeme Şekli ile sözleşmeninkurulabileceğini bildirmesi hâlinde, Satıcı’nın anlaşmış olduğu Kargo firmasıaracılığıyla sözleşme bedeli tahsil edilecektir. Bu durumda, TÜKETİCİ, sipariştebelirtilen sözleşme bedelini, kargo ücretini ve kargo firmasının Kapıda Ödeme Şekliiçin belirlediği güncel ek hizmet bedelini ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder.MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ5.1. TESLİM VE TAŞIMA MASRAFLARI8Paketleme, taşıma ve teslim masrafları TÜKETİCİ tarafından karşılanmakta olup, aksiSATICI tarafından belirtilmemiş ise ürün bedeline dahil değildir. Taşıma/teslim fiyatısipariş toplam tutarına, ayrı bir şekilde faturada gösterilerek eklenmektedir. Teslimat,anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile veya SATICI tarafından belirlenen aracı taşıyıcı ile,TÜKETİCİ’nin yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Taşıma/teslimücretinin ürün satış detayları ve fiyat kısmından kontrol edilmesi ve bedelinonaylanması halinde artık bu bedelin de kabul edilmiş sayılacağının bilinmesigerekmektedir. Ürün bedeli ve teslimat ücretleri yukarıda belirtilmiş olup, bu belirtilenücret dışında TÜKETİCİ’den herhangi bir taşıma bedeli talep ve tahsil edilmeyecektir.ANCAK; SİPARİŞ edilen ürün ile ilgili olarak, sipariş aşamasında ya da siparişsonrasında meydana gelebilecek yasal değişiklikler ve sair sebepler ile ortaya çıkacakKDV artışı, ek vergilendirme, bandrol, harç tahakkuku ve sair Kamu Kurum veKuruluşlarına ödenmesi/iletilmesi gerekecek bedeller ile ilgili olarak mevzuat gereğimeydana gelecek değişikliklerde, TÜKETİCİ lehine ve aleyhe olan hususların, SATICItarafından uygulanması zaruri olup, bunlar nedeni ile ortaya çıkabilecek ek bedellerdenTÜKETİCİ sorumlu olacaktır. Bu tür hallerde, SATICI tarafından ilgili hususlarınTÜKETİCİ’ye bildirimiyle birlikte, sipariş sevk öncesi ya da sevkiyat sonrasında busözleşmede ve yasal mevzuatta belirtilen İPTAL/CAYMA hakkını kullanabilecektir.23.08.2022 Tarih, 31932 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe girenMesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’in 11.Maddesinde yer alan “TÜKETİCİ, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcınınöngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarınıgeçmemek üzere iade masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslimedilen malın Kanunun 8. maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeyeilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Tüketicinin talep etmesi halinde iade masrafı,kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından mahsupedilebilir” gereği, TÜKETİCİ, sözleşmeye konu olan ürünün teslim sonrası iademasraflarını karşılayacağını kabul eder.5.2.TESLİM YERİMal/hizmet, TÜKETİCİ’nin sipariş formunda, eğer sipariş formunda adresbelirtilmemiş ise üye olurken belirtmiş olduğu adresinde, kendisine ya da kendisi ilebirlikte ikamet eden kişilere ya da ürünün sipariş aşamasında ayrıca ismini belirtmişkişiye ve adrese teslim edilecektir. Teslim hususunda detaylar yukarıda 4. maddede yer9almaktadır. TÜKETİCİ belirttiği adres bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Verilenbilgiler ile TÜKETİCİ’ye ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğubulunmamaktadır ve tüm sorumluluk TÜKETİCİ’ye aittir.Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması veya teslim yerinin kargoteslimat sınırları dışında olması hâllerinde, Alıcı’nın Ürün’ü Kargo Şirketi’nin Satıcıtarafından gönderilen şubesinden teslim alması gerekmektedir.İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetikürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlarvb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olmasısebebiyle ALICI’nın siparişi süresinde teslim almamasından kaynaklı ürünlerinbozulmasından SATICI sorumlu değildir.5.3.TAŞIMAÜrünün taşımasını yapacak Kargo Şirketi ve Kargo takip Numarası ayrıca TÜKETİCİüyelik sayfasında yer alan siparişler hususundaki bölümde görülebilecek olupTÜKETİCİ teslimat adresi dahil ilgili hususları sipariş sonrası takip ve kontrol edeceğinibeyan ve taahhüt eder. TÜKETİCİ’nin Site’ye üye olmadan alışveriş yapması hâlindeTüketici’ye sipariş sırasında belirttiği iletişim adreslerinin tamamına veya yalnızcabirine Kargo Takip Bilgileri iletilecektir.Sözleşme konusu ürün, kural olarak ve normal koşullarda Türkiye Cumhuriyeti sınırlarıiçin yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak şartı ile yerleşim yerinin uzaklığına bağlıolarak TÜKETİCİ’ye veya gösterdiği adresteki 3. kişi veya kuruluşa teslim edilir.TÜKETİCİ, Sitede yer alan teslimat sürelerinin tahmini süreler olduğunu kabul eder.Ancak mal/ürün/hizmetin 30 (otuz) günlük süre içerisinde TÜKETİCİ’yeulaştırılamaması hâlinde TÜKETİCİ sözleşmeyi feshedebilir.SATICI, yasal süreleri taahhüt etmekte olup aracı taşıyıcının iş, işlem ve organizasyonsürecindeki aksaklıklar, deprem, sel, yangın, olağanüstü hâl ilan edilmesi ve sair mücbirsebepler nedeniyle SATICI teslimat sürelerinden sorumlu tutulmaz.Sözleşme konusu ürün, TÜKETİCİ’den başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek iseTÜKETİCİ/MÜŞTERİ, ürünün kendisine teslim edileceği 3. kişininadı/soyadı/unvanı/adresi gibi bilgileri eksiksiz ve yazılı olarak SATICI’ya bildirmekzorundadır. Teslim anında TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ya da teslim alacak kişininadresinde bulunmaması ya da bu kişilerin ürünün teslim almaması, ürünü kabuletmemesi durumunda dahi SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmişolarak kabul edilecektir. Bu nedenle, TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’nin ürünü geç teslim10almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerdenSATICI sorumlu değildir. Bu sebeplerle Site’den alınan ürünün/hizmetin SATICI’yageri dönmesi veya taşıyıcı Kargo şirketinde kalması hâllerinde SATICI’nınsorumluluğu doğmayacak olup TÜKETİCİ, ürün/hizmetin yeniden gönderimi, iadesi veneden olduğu diğer zarar ve masraflara ilişkin olarak kendisi sorumlu olacaktır.Satıcı Ürün’ü Kargo Şirketi aracılığı ile Alıcı’ya göndermekte ve teslim etmektedir.Kargo Şirketi’nin Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde Alıcı’nın Ürün’üKargo Şirketi’nin Satıcı tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim almasıgerekmektedir.5.4.GÖZDEN GEÇİRME/MUAYENE YÜKÜMLÜLÜĞÜ/AYIP İHBARITÜKETİCİ, sözleşme konusu mal/ürün/hizmeti teslim almadan önce, kendisine teslimianında muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı, siparişeaykırı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayarak iade edecektir. Teslim alınanmal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu, ürün ya da ambalajının hatasız olduğu kabuledilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, TÜKETİCİ’yeaittir.Ancak kargo ambalajında hasar olmamasına rağmen, sipariş edilen ürünlerde hasarolduğu tespit edilmiş ise, Tüketici, 6098 Sayılı TBK m. 223 gereği ürünü gözdengeçirmek ve Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici, Ürünler'i teslim aldığı andakontrol etmek ve gördüğü ayıpları üç (3) gün içinde Satıcı'ya bildirmekle yükümlüdür.Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkinsözleşmeler, iade ve cayma hakkının istisnası olarak düzenlenmiş olup bu tipürün/mal/hizmetlerde Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Buna ilişkin hükümler veistisnalar, ilgili hükümler 6. Cayma Hakkı başlığı altında düzenlenmiştir.6. CAYMA HAKKI6.1.GENEL HÜKÜMLERTÜKETİCİ’nin, siparişin oluşturulmasını takiben hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk sözkonusu olmaksızın CAYMA HAKKINI kullanması hususundaTüketici bu hususları incelemiş ve sipariş aşamasında CAYMA HAKKI BİLDİRİMİNİokuyarak onay vermiştir.11Homojenize gıda müstahzarları ve diyetetik ürünlerin perakende ticareti, glüteniçermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlar vb. ile besin yönündenzenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. ürünlerde Cayma Hakkınınistisnası kapsamında olması nedeniyle Cayma Hakkı kullanılamamaktadır. Bu istisnalardışındaki ürünlerde, cayma hakkının kullanılması 6.1. Genel Hükümler ve 6.2. CaymaHakkı Süresi hükümlerine tabidir.6.2.CAYMA HAKKI SÜRESİTüketicinin Korunması Hakkında Mevzuat gereği TÜKETİCİ, Mesafeli SatışSözleşmesi'nden 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezaişart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkinsözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde iseTÜKETİCİ’nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığıgün başlar. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;a. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketicitarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,b. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafındanbelirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,c. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslimaldığı gün esas alınır.d. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, Alıcı’nın veya Alıcıtarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,e. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı tarafındanbelirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,f. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığıgün esas alınır.Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya bu hakkınkullanıldığının; İnternet sitesi veya faks veya elektronik posta veya iadeli taahhütlümektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesinde belirtilenşartlar dairesinde kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne aitetiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları birarada gerçekleşmek üzere sanal mağazada belirtilen KARGO Şirketi aracılığı ileücretsiz olarak iadesi yeterlidir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya12TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’ye teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargoteslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerinulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içinde ürün bedelinin TÜKETİCİ/MÜŞTERİ’ninbanka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili bankanezdinde gerekli iş ve işlemleri yapacaktır.6.3.CAYMA HAKKININ İSTİSNALARICayma Hakkı Kullanılamayacak Mal/Hizmetler; TÜKETİCİ aşağıdaki şartlarasözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz ve SATICI’dan talepte bulunamaz:a. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimineilişkin sözleşmeler.b. TÜKETİCİ’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlananmallara ilişkin sözleşmeler. (Tüketici’ye özel imal edilen ya da satışa arzındakidurumu Tüketici talebine istinaden değiştirilen, kişiye özel uyarlanan ürünler)c. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICIveya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.d. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmışolan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimineilişkin sözleşmeler.e. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılmasımümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.f. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarıaçılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayarsarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.g. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreliyayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.h. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİ’ye anındateslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.i. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ’nin onayı ile ifasınabaşlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.j. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış,farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargoetiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu kolibandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabuledilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir137. 1 kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi birşekilde SATICI’dan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafındansatın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.k. Kullanımı ruhsat alımına tabi, özel plakaya sahip, satımına ÖTV ve sair özelvergiler ve harçlar tahakkuk eden motorlu taşıtlar TÜKETİCİ’ye özel ruhsat veplaka ile gönderildiği ve satımı esnasında tahakkuk eden vergileri ve harçlarıödendiği için ya da özel plaka/ruhsat ya da ÖTV ve sair vergiler/harçlara tabiolmasa dahi alımından sonra kullanılmış ve kilometre sayacı ilerlemiş motorlutaşıtlar cayma hakkı kullanımı ile iade edilemezler, satımlarından sonra garantikoşulları kapsamındadırlar.CAYMA HAKKININ KULLANILMASI HÂLİNDE BEDEL İADE PROSEDÜRÜ7.1.Tüketici, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ileiadesinde tutarına yer verilmesi hâlinde teslim masraflarını geçmemek üzere iademasrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim edilen malın Kanunun 8.maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye ilişkin masraflardansorumlu tutulamaz. Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinde Değişiklik YapılmasınaDair Yönetmelik’te belirtilen hususlar gereği, tüketicinin talep etmesi halinde iademasrafı, kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarındanmahsup edilebilir.7.2.Sipariş edilen ürün kullanılmaksızın, ürün ya da ambalajı zarar görmeksizin, ürüne aitetiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şartları birarada gerçekleşmek üzere Cayma Hakkı kullanılabilir.7.3.TÜKETİCİ’nin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihtenitibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dâhil olmak üzeretahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.7.4.İşbu Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin homojenize gıda müstahzarları ve diyetetikürünlerin perakende ticareti, glüten içermeyen gıda maddeleri, sodyum içermeyen tuzlarvb. ile besin yönünden zenginleştirilmiş sporcu gıdaları, bebek ek gıdaları vb. olmasısebebiyle Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde yer alan Cayma Hakkının istisnasıkapsamındadır. Sözleşme’ye konu olan ürün/ürünlerin istisna kapsamında olmasınedeniyle bedel iadesi yapılmamaktadır. TÜKETİCİ, bu konuda bilgilendirildiğinikabul etmektedir.147.5. TÜKETİCİ'nin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürününçeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti ya da mahkeme kararları ileTÜKETİCİ’ye bedel iadesine karar verilen durumlarda, ödeme seçeneklerine ilişkiniade prosedürü aşağıda belirtildiği şekildedir.a. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade ProsedürüAlışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, TÜKETİCİ ürünü kaç taksit ilealdıysa Banka TÜKETİCİ’ye geri ödemesini aynı sayıda taksitle yapmakta olup buhususta SATICI’nın herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. SATICIBankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarındanyapılan taksitli harcamaların TÜKETİCİ’nin kredi kartına iadesi durumunda,konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iadetutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.TÜKETİCİ’nin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ilekartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade olacak şekildeyansıyacak ve TÜKETİCİ, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri, satışın taksitleribittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitlerin sayısı kadar ay daha alacakve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesidurumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakitpara ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyimuhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankaya nakdenveya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuzprosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ileSATICI sorumlu tutulamaz. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka'ya bedeli tekseferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğinceyapılacaktır. 23/2/2006 tarihli ve 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi KartlarıKanunu kapsamındaki kart çıkaran kuruluşlar; satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmetsağlayıcı tarafından aktarılan tutarı, kendilerine ulaşmasını takiben kart hamilininkullanılabilir limitine tek seferde ilave etmekle yükümlüdür. Tüketicinin Bankasınınödemenin iadesini yapmaması veya geç ödeme yapması hâlinde Satıcı’nın herhangibir hukuki sorumluluğu bulunmamaktadır. KREDİ KARTI İLE ÖDEME başlıklıhükümler geçerlidir.TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.Sözleşmenin ve dolayısı ile siparişin onayı bu şartların kabulü şeklinde yorumlanır.b. Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü İade158. TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiği hesaba(hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır)havale ve EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tekseferde geri öder. Havale/EFT yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi durumundaSATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakit para iledoğrudan/elden ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğundaiadeyi muhatap Bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Bankayanakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmışolduğumuz prosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamamasısebebi ile SATICI sorumlu tutulamaz.c. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.Alışveriş Kredisi ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürüİade, TÜKETİCİ’den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ’nin belirttiğihesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olmasışarttır) havale ve/veya EFT şeklinde yapılacaktır. SATICI bankaya ürün bedelinintamamını tek seferde geri öder. Kredi yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesidurumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ’ye nakitpara ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda iadeyimuhatap bankaya bildirerek yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakdenveya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuzprosedür gereğince TÜKETİCİ’ye nakit olarak ödeme yapılamaması sebebi ileSATICI sorumlu tutulamaz. TÜKETİCİ, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğinikabul ve taahhüt eder.TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI TÜKETİCİ8.1.TÜKETİCİ, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kartsahibi Bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faizödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili Banka hukuki yollarabaşvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini TÜKETİCİ’den talep edebilir veher koşulda TÜKETİCİ’nin borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, TÜKETİCİ,borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabuleder.8.2.Tüketici, Satıcı tarafından teslim edilmek üzere kendisine gönderilen sağlam ve eksiksizsiparişi almaktan imtina ederse, süresinde teslim almazsa, siparişin Satıcı’ya geridönmesi hâlinde, Tüketici’nin kusurlu olması nedeniyle Tüketici’ye bir bedel iadesi16yapılmayacaktır. Tüketici’nin bedel iadesine veya ürün teslimine ilişkin ayrıca birtalebinin bulunması hâlinde, Satıcı, yeniden kargo teslimat bedeli talep edebilecektir.9. ANLAŞMAZLIKLAR VE YETKİLİ MAHKEMELER9.1.Tüketici Siparişe ilişkin herhangi bir konuda şikayetinin olması halinde yukarıdabelirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya ulaşarak şikayetini iletebilecektir.9.2.İşbu 19 (ondokuz) sayfalık Sözleşme, Alıcı tarafından siparişin tamamlanması ile kabuledilmiş sayılır.9.3.İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda TÜKETİCİ doğrudan yerleşim yerininbulunduğu veya TÜKETİCİ işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veyaTüketici Mahkemesi yetkilidir. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralıkayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tarafların İcra ve İflas Kanunundaki haklarısaklı kalmak kaydıyla; 2025 yılı itibarıyla değeri 149.000,00 Türk Lirasının altındabulunan uyuşmazlıklarda il veya ilçe Tüketici Hakem Heyetlerine başvuru zorunludur.Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuruyapılamaz. TÜKETİCİ, başvuru sırasında parasal sınırlar ve başvuru şartları konusundakendisi sorumlu olup SATICI’nın hatalı başvurular nedeniyle sorumluluğudoğmayacaktır.9.4.https://stellium.tr/ sitesinde yer alan Ürün ile ilgili açıklamalar ve alışverişhususundaki bilgilendirmeler, TÜKETİCİ tarafından onay verilen taraflar arasındakisözleşmeler, Ön bilgilendirme formu, Cayma Hakkı Bilgilendirmesi, Ürün Faturası,irsaliye, kargo teslim fişleri, banka kayıtları ve sair ticari kayıtlar geçerli delil ve iş busözleşmenin ayrılmaz ekleri olarak kabul edilmiştir.9.5.İşbu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığınçözümünde SATICI kayıtları (muhasebe defterleri, fatura, fiş, yazışmalar, bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur. Taraflar,Sözleşme'nin uygulanmasından ve yorumundan doğan ihtilaflarda mevzuatçerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI ve SATICI’nın ikametgâhınınbulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Hakem Heyeti’ni aşan durumlardaALICI'nın ve SATICI'nın Tüketici Mahkemeleri yetkili olacağını kabul etmiştir.10. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİVE İLETİŞİM İZNİ1710.1. TÜKETİCİ, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuatuyarınca her zaman iptal etme hakkı olduğunu bilerek aşağıda yer alan hususları kabulve beyan eder.10.2. Tüketici’ye ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; siparişalmak, Ürün/Hizmet’i sunmak, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerinigerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- Ürün/Hizmet hakkında pazarlamafaaliyetlerinde kullanılmak, Tüketici’ye ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerinyönetimi ve sürdürülmesi ile Tüketici ile Satıcı arasında kurulan Sözleşme ve sairsözleşmelerin ifası amacıyla ve üçüncü kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğerişlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri işlenebilir.10.3. SATICI tarafından halen satışı yapılan ve ileride satışı yapılacak ürünler ile ilgiliözel indirim ve kampanyalar ile çeşitli ürün/hizmet ve aktiviteler ile ilgilitanıtım/pazarlama/ticari faaliyetler kapsamında; SATICI’dan, tarafıma SMSgönderilmesine, e-posta/e-mail gönderilmesine, telefon ve sesli Mesaj yolu ileulaşmasına, arama yapmasına onay veriyorum/muvafakat ediyorum.10.4. E-posta ve/veya telefon aracılığıyla SATICI’nın tarafımla iletişime geçmesineilişkin izin/rıza/muvafakatimi geri almak istemem hâlinde, İleti Yönetim Sistemi’negiriş yapmak suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğimi; SATICI’ya başvurarakiletişim izinlerini geri aldığımı bildirmek suretiyle iletişim izinlerini geri alabileceğimhususunda ilgili metni okudum, anladım, bilgilendirildim.10.5. SATICI tarafından, üye olurken, alışveriş yaptığımda ya da sair herhangi birşekilde tarafımdan vermiş olduğum kişisel verilerimin, 6698 Sayılı Kişisel VerilerinKorunması Kanunu (KVKK) kapsamında işlenmesine (kaydedilmesi, depolanması,muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması,devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasınınengellenmesi, anonimleştirme, imha etme gibi veriler üzerinde yasal mevzuat ile sınırlıolmak üzere gerçekleştirilen her türlü işleme) onay veriyorum/muvafakat ediyorum.10.6. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin tarafı olmakla birlikte, SATICI’ylapaylaştığım kişisel verilerimin KVKK’da belirtilen şartlara uygun olarak işleneceğinive bu kişisel verilerimin silinmesi, yok edilmesi, anonim hale getirilmesi hususundaVeri Sorumlusu’na KVKK’da gösterilen usullere uygun talepte bulunduğumdatalebimin 30 (otuz) gün içerisinde cevaplanacağına ilişkin husus SATICI tarafındangaranti edilmiştir.1810.7. TÜKETİCİ tarafından verilen izinlerin geri alınması Üye/Müşteri; İşbuizin/muvafakatname kapsamında, SATICI’yaverdiği izin/onay/muvafakatleri kısmen ya da tamamı ile iptal etmek, bilgilerininsilinmesi, yok edilmesi, anonim hâle getirilmesini talep etmesi durumunda; VeriSorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun bir şekildelinki kullanabilir ve başvuruya istinaden talep doğrultusunda işlem gerçekleştirilecektir.11. YÜRÜRLÜKBu sözleşme, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği,Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’e uygunşekilde düzenlenmiştir. İşbu sözleşme, Satıcı’nın Alıcı ileyaptığı sözleşme ilişkilerinde yürürlük kazanmıştır. Mevzuat değişikliklerinin mevcutolması durumlarında Satıcı’nın Sözleşme’nin koşullarında değişiklik yapma haklı saklıdır.